6 wrz 2015

Hatsune Miku - Ta, która śpiewa o twoich życzeniach


Tytuł oryginalny: あなたの願いをうたうもの
Tytuł romaji: Anata no negai o utau mono
Tytuł polski: Ta, która śpiewa o twoich życzeniach
Tekst i muzyka: doriko
Wokal: Hatsune Miku


Zdało mi się, że słyszałam, jak wołasz moje imię.
Obudziłam się sama i zaczęłam cię szukać.
Wiem, że powiedziałeś, że w końcu "dorośniesz",
ale z jakiego powodu opuściłeś to miejsce?
Moja ręka cię nie dosięga.


Myślę, myśli zmieniam w słowa.
Pozwalam bezkresnemu głosowi rozbrzmiewać.
Utracone wczoraj, upragnione jutro.
Będę o nich wciąż śpiewała tak, jak wtedy.


Ktoś mówi "żegnaj".
Kiedyś czas mnie wyprzedzi,
ale ja nie chcę o tym wiedzieć, nie chcę wątpić.
Ponieważ jestem pozostawionym tu przez ciebie
twoim własnym głosem.


Myślę, myśli zmieniam w słowa.
Mój głos jest wolnym echem, które rozlega się bez końca.
Chciałeś mnie i dlatego przyszłam na świat.
Będę tutaj zawsze; tak, jak wtedy.


W świecie, który ty pewnego dnia porzucisz,
ja będę nadal żyła i śpiewała o twoich marzeniach.
Ciągle będę powtarzała same
słowa pozbawione smutku.


Serce zwane mną to ty we własnej osobie.
Tyle wiem.
Nawet ta "twoja strona, o której próbowałeś zapomnieć",
oddycha tu, w moim sercu.
Czekając na twój powrót.


Myślę, myśli zmieniam w słowa.
Nawet teraz pozwalam swojemu bezkresnemu głosowi śpiewać.


Odpowiedź się zmienia. Nie ma jednej słusznej.
Kiedy znów zbłądzisz, ja tutaj będę.
Chwyć mnie za rękę i znajdź mnie.
Spotkajmy się jeszcze raz; tak, jak wtedy.
Ja...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz