27 wrz 2015

Megurine Luka - Glucagon


Tytuł oryginalny: グルカゴン
Tytuł romaji: Gurukagon (glucagon)
Tytuł polski: Glukagon
Tekst i muzyka: EZFG
Wokal: Megurine Luka


Może to sposobność, jaka drugi raz się nie przytrafi.
Tą niezwykłą szansę
będę śledzić ślepiami jak u tygrysa
i czekać na odpowiedni moment.


Ciągle mam niecodziennego farta,
ale chyba już trzeba się z nim pożegnać.
Linia mojego życia, która robi się coraz krótsza,
niedługo dobiegnie końca.


“Bo takie mamy czasy,” mówię.
Teraz to nic nam nie wychodzi.
Przyzwyczajamy się do rezygnacji,
mimo że w głębi duszy pragniemy dać upust swojej pasji.


Dzielę się, dzielę, dzielę;
bo poza dawaniem innym nic nie mogę robić.
Rozwiązuję, rozwiązuję, rozwiązuję;
bo poza pomaganiem innym nic nie mogę zrobić.
Podnoszę, podnoszę, podnoszę;
bo poza podnoszeniem innych nic nie mogę zrobić.


Pójdę znaleźć to, czego od dawna pragnę.


To rola, jaką mi powierzono.
Gluka- ka- ka- ka- ka- gon
Glukagon


To chyba całkiem trudna sytuacja.
Nawet ten stylowy facet
miauczy teraz do mnie słodkim głosem.
Pozbył się swojej dumy i schlebia mi.


Nawet te drobne kłamstewka
zmieniły się w górę śmieci.
Obrażenia, które ciągle otrzymuję,
za chwilę przekroczą mój limit.


W jakich czasach byłabym w stanie
pochwalić się swoją siłą?
Czuję się teraz tak dziwnie, jak nigdy.



Zachęcam, zachęcam;
bo poza wspieraniem innych nic nie mogę zrobić.
Prę naprzód, prę dalej;
bo poza kierowaniem się przed siebie nic nie mogę zrobić.
Idę w górę, idę, idę najwyżej się jak się,
bo poza wspinaniem się nic nie mogę zrobić.


Pójdę poszukać tego, o czym od dawna myślę.


To prawo, jakiego przestrzegam.
Glu- glu- kag- kagon
Glukagon


Co mam zrobić? Odpowiedź mnie mija.
Jak cię to nie obchodzi, nie zwracaj na mnie uwagi.

Skoro czujesz się
tchórzliwie i niecierpliwie…
Skoro mówisz,
że to kłopotliwe,
a mimo to jakoś dobrze się bawisz…
Skoro nie możesz się powstrzymać…
Skoro nie możesz uspokoić bicia serca…

Leć… jeszcze wyżej…


Daję, daję, daję;
bo poza dawaniem innym nic nie mogę.
Podnoszę, podnoszę, podnoszę;
bo poza wspieraniem innych nic nie mogę.
Wznieś się, wznieś, wznieś;
no wznoś się!! Ja wzniosę cię jeszcze wyżej!


Idź znaleźć to, czego od dawna pragniesz.
Idź szukać tego, o czym od dawna myślisz.



Gluka- gluka- go- gluka- go- gluka- gluka...
Glukagon

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz