9 wrz 2015

Kagamine Len - Rycerz Letzel


Tytuł oryginalny: レツェルの騎士
Tytuł romaji: Rettseru (Letzel) no kishi
Tytuł polski: Rycerz Letzel
Tekst i muzyka: OSTER project
Wokal: Kagamine Len

Aa, ręce me istnieją jedynie po to, aby cię chronić.
Jam jest rycerz obarczony misją zwaną przeznaczeniem.


Wspomnienia zamierzchłych dni nie raczą opuścić mej pamięci.
Stałem się tarczą dla swej ojczyzny oraz bliskich memu sercu.
Ciało oddałem w ręce obczyzny.
Mroźny wiatr rozpruły uderzenia grzmotów.
Nawet rozdzierający me serce ból przeistacza się w miłość do ciebie.


Kwiatu róży kwitnącemu z dala od oczu ludzkich przysięgam
wiekuistą wierność,
wiekuistą miłość,
wiekuistą więź.
Świeża krew skapująca z koniuszków twych palców
przywołuje wspomnienie twego ciepła z zamieszchłych dni.


Ma najukochańsza, ma najpiękniejsza.
Nawet jeśli rozerwą mi za to gardło,
ja wezmę cię w ramiona i będę prawił ci miłość.
Prześliczne skrzydła i oczęta. Głosik jak u drozda.
Bez końca czekał będę na dzień, w którym dane mi będzie cię ucałować.


Jedynym, czego pragnąłem, było ponowne spotkanie.
Po obcym niebie dudnią grzmoty,
a olśniewający blask towarzyszących im błyskawic rozświetla mrok.
Z niego wyłania się niezmienna z dawien dawna postać
kwitnącej w mej ojczyźnie pięknej, szkarłatnej róży.
Na jej widok w sercu mym buchają płomienie szaleńczej miłości.


W twych pięknych oczach, o jakich śniłem,
dostrzegłem przebłysk nienawiści.
W tej to chwili lśniący w twej dłoni srebrny miecz
przeszył mnie bez wahania niczym grzmot.


Ma najukochańsza, ma najpiękniejsza.
Nawet jeśli rozerwą mnie na strzępy,
ja okażę ci wieczną miłość swą przelaną krwią.


Ciebie kochałem, o tobie myślałem, za ciebie się modliłem.
W tym momencie niemal staliśmy się jednym.
Cały ścierpłem, lecz moc szaleńczej miłości pozostawiła mnie w przytomności.
Prześliczne skrzydła i oczęta. Głosik jak u drozda.
Nawet twe łzy sprawiają mi szczęście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz