7 wrz 2015

Megurine Luka - Położenie cudu -KATASTROFA-


Tytuł oryginalny: 奇跡の行方 -CATASTROPHE-

Tytuł romaji: Kiseki no yukue -CATASTROPHE-
Tytuł polski: Położenie cudu -KATASTROFA- 
Tekst i muzyka: Mothy (AkunoP)
Wokal: Megurine Luka


SZEPT "HER"


Hej, kochany mój,

czy mnie słyszysz?
Hej, kochany mój,
jeżeli mnie słyszysz,
to wrzuć moje ciało do świątynnej Arki
i przywróć mnie do życia.

Ten kraj popadł już w ruinę.

Wszystkich zaślepiła chciwość.
Musimy przywrócić wszystko do początku
naszymi rękoma.

Rzeczom, którym w pojedynkę nie dajemy rady,

we dwoje na pewno sprostamy.
Cud znajduje się teraz w twoich rękach.

Zakazane urządzenie jest tuż przed tobą.

Na razie nikt cię tu nie znajdzie.
Dalej, pospiesz się!
Tutaj wszystko się zacznie.
Odrzuć wahania
i po prostu biegnij naprzód.


SZEPT JEJ


Otwierasz z klucza nieznajome drzwi

i twoim oczom ukazuje się Arka, "Grzech".

Czego pragniesz

i co osiągniesz?
Proszę, nie zbocz z właściwej drogi.

SZEPT ***


Hej, kochany mój,

wrzuć mnie tam.
Wepchnij tam moje ciało.
No już!
Ty głupcze!
Prędko, prędko, wepchnij mnie do środka...

KATASTROFA


Kości zostały rzucone.

Był to cud, który nigdy nie powinien był się wydarzyć.
Do zbrodni popchnął go "Grzech".

I kwiaty i ludzie i kraj i on sam

zostali porwani i rozpadli się w pył.
Zniknęło wszystko.
Zostałam tylko nowo narodzona ja.

KOŁYSANKA


Lu-li-la, lu-li-la...

Gdy się przebudziłam, nie było już nic.

Straciłam wszystko, a w zamian za to

otrzymałam wieczne życie.

Lecz tu nie ma już nic.

I on i ona już zniknęli.

Dwie kule nikłego światła

frunęły w dół w kierunku Lasu Helda.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz