30 paź 2015

Kagamine Len - Night Walker


Tytuł oryginalny: Night Walker
Tytuł polski: Chodzący Nocą
Tekst i muzyka: HayakawaP
Wokal: Kagamine Len


Budzę się w zmarzniętej ziemi.
Rozgrzebuję ją złamanymi palcami, w których nie czuję bólu.
Kto mnie tutaj zakopał? Gdzie jestem?
I kim jestem? Kim ja, czym ja jestem?

Wspomnienia moje nadgryzły robaki,
ale przypominam sobie twój głos i twoją twarz.
Muszę iść cię zobaczyć.
Nie mam nic pozą tobą.

Pójdę wlokąc po ziemi swoje ciężkie ciało.
Miejskie światła są tak daleko.
W moim ciele bez życia żyje jedynie
miłość, jakiej nie mogę nazwać.

Kurtyno nocy, pozwól mi za sobą ukryć moje przeklęte ciało.
Rozpadające się ubrania, rozsypujące się nogi; czas się zatrzymuje.
Moje uschłe gardło zawołało kogoś niby jękiem.
Już wiem… To musi być twoje imię.

Wspomnienia moje są uszczerbione,
ale przypominam sobie słowa, którymi kiedyś się wymieniliśmy.
Nie będziesz samotna. Zaraz do ciebie przyjdę.
Nie pozwolę ci być samej.

Dziurę w moim sercu wypełnić mogą
tylko twoje delikatne palce.
O błękitne płomienie migoczące
w moim ciele bez życia…

Skruszałe paznokcie, (Umarlak)
tchu w piersi brak.
Nic nie boli, (Umarlak)
bo nic nie czuję.
...Ale z jakiegoś powodu (Umarlak)
gdzieś w samej głebi mojego serca
coś się porusza. (Umarlak)
Co to… takiego?

Nie chciałem sobie przypominać… czegoś takiego.
Twojego ostatniego uśmiechu.
Był pełen po brzeg pogardy takiej,
jak gdybyś patrzyła na robaki w ziemi.

Pójdę wlokąc po ziemi swoje ciężkie ciało.
Już zaraz będę pod twoim domem.
Moim ciałem bez życia porusza
klątwa, jakiej nie mogę nazwać.

Budzę się w zmarzniętej ziemi.
Kim ty jesteś, czym ja jestem.... to teraz nieważne.
Przyszedłem cię zobaczyć. Kocham cię. Nawet śmierć
nie jest w stanie nas rozdzielić. No, otwórz drzwi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz