1 paź 2015

Kagamine Rin i Len - against the world


Tytuł oryginalny: against the world
Tytuł polski: przeciwko światu
Tekst i muzyka: Yuzuhiko
Wokal: Kagamine Rin i Len



Skoro historia ta należy do okrutnych, napiszmy jej zakończenie od nowa.
Zakończenie historii książki z obrazkami, z którym od dziecka nie mogliśmy się pogodzić.
Gdybym tylko mógł cię dzięki temu ocalić, to stałbym się wrogiem całego świata.
No dalej, daj mi rękę i chodźmy.

Żywienie do kogoś nienawiści nie przyniesie ci szczęścia.
Nie musisz mi przebaczać.
Uczucia w mym sercu mają moc zdolną zmienić świat.

Wiedziałam, że los nigdy nie pozwoli nam być razem,
a mimo to ruszyłam naprzód.
Złożymy przysięgę i wyciągniemy miecze.
Nie ważne, jaka przyszłość nas czeka, my będziemy się jej opierać.
Przeszyj same niebiosa; przeciwko światu.


Błądziłem w poszukiwaniu światła, aby móc chronić twój uśmiech.
W końcu zawarłem pakt z diabłem, któremu towarzyszyła melodia czarna niczym smoła.
Odziana w śnieżnobiałą sukienkę ślepa anielica śpiewa.
Jesteśmy jak dwa przeciwstawne płomienie. Taki nasz okrutny los.


To ty pomogłeś mi zrozumieć, że nie jestem sama.
Wszystkie drobne przeszkody we dwoje na pewno zdołamy pokonać.

Dwa jednakowe życzenia łączą się w jedno, tworząc cud.
Obejmuje on cały ten mały świat.
Aby cię chronić, dzielnie znoszę te rany.
Są one dowodem na to, iż dopełniam swojej powinności.
Nie puszczę twojej ręki; zaszczyć nasz świat.


Wiedziałam, że los nigdy nie pozwoli nam być razem,
a mimo to ruszyłam naprzód.
Złożymy przysięgę i wyciągniemy miecze.
Nie ważne, jaka przyszłość nas czeka, my będziemy się jej opierać.
Przeszyj same niebiosa; przeciwko światu.

Tak długo, jak starczy nam sił; przeciwko losowi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz