16 paź 2015

VY1V4 - Dziewczyna, której zostały 3 dni życia


Tytuł oryginalny: 余命3日少女
Tytuł romaji: Yomei mikka shoujo
Tytuł polski: Dziewczyna, której zostały 3 dni życia
Tekst i muzyka: Propelin
Wokal: VY1V4


Łączę w całość myśli kruszące się w biały pył.
Wieje wiatr. Wpada do środka.
Dopiero teraz, gdy moje światło wygasa, zaczynam rozmyślać.
Kolor popiołu, kolor wody...

Tak chciałabym, by ktoś mnie zauważył.
Ciągle tylko chodzę w kółko.
Daję początek jedynie takim kłamstwom.

Ale tak chciałabym, byś mnie znalazł.
Chodzę w kółko w swoich snach.
Zerknę ku górze na nocne niebo i stanę się gwiazdą.

Patrzyłam na kołyszące się morskie fale.

Zanurzam się głęboko w otchłani zatracenia.
Tracę kolor. Staję się popiołem.
Topię się w ciężkiej ciemności. Moja pamięć zanika.
Kolor popiołu, kolor wody...

Tak chciałabym, byś ty mnie zauważył.
Ciągle tylko chodzę w kółko.
Daję życie jedynie takim kłamstwom.

Ale tak chciałabym, byś ty mnie znalazł.
Chodzę w kółko w swoich snach.
Spojrzę ku górze na nocne niebo i stanę się gwiazdą.

W mieście z mojego snu, gdzie nie ma już modlitw,
pośród czerwonej nocy jest tylko moje opustoszałe ułomne serce.
Na samym dnie moich wspomnień rozstąpiła się ściana.
Będę śnić i w snach zabijać...

Tak chciałabym, by ktoś mnie zauważył.
Ciągle tylko chodzę w kółko.
Daję początek jedynie takim kłamstwom.

Ale tak chciałabym, byś ty mnie znalazł.
Chodzę w kółko w swoich snach.
Stanę się gwiazdą na nocnym niebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz