25 gru 2015

Hatsune Miku - Ciepło twojego ciała


Tytuł oryginalny: 君の体温
Tytuł romaji: Kimi no taion
Tytuł polski: Ciepło twojego ciała
Tekst i muzyka: KuwagataP (apple41)
Wokal: Hatsune Miku


Zachwycona wspaniałością tamtych migoczących kolorów
stanęłam w miejscu.
Dawno je straciłam i ich widok sprawiał mi ból.
Wiedziałam już, że goniłam za ułudami.

Usłyszałam twoją znajomą barwę głosu.
Jego dźwięk rozlega się teraz gdzieś daleko stąd.
Chwile, gdy braliśmy się za ręce pragnąc ciepła,
zwykliśmy nazywać miłością.

Kwiaty kwitną, księżyc jest w pełni.
Malują one znów krajobraz na nowy kolor.
Któregoś dnia zapomnę to, że tu byliśmy,
ciepło twojego ciała i obejmie mnie chłód. Tylko tyle.

W pojedynkę idę znajomymi ulicami.
Szukam miejsc, w których cię nie ma.
Po głowie zaczęły krążyć mi piękne wspomnienia,
więc zamknęłam oczy i znów się potknęłam.

Wiesz, może nawet gdybym powiedziała to na głos,
to nic by to nie zmieniło.
Zdaję sobie z tego sprawę, a mimo to wyciągam ręce
i wymyślam kolejne smutne kłamstwa.

Kwiaty więdną, księżyca ubywa.
Mija następna pora roku.
Twoja obecność i twój dotyk znikną,
jak gdyby nigdy nie istniały.

Wieczność, którą ci obiecałam,
zgniła gdzieś na krawędzi bezwładności.
Czy jak przyjdzie zima, po niej rozkwitnie wiosna,
zajdzie lato i zaśnie jesień,
to nastanie dzień, w którym będę mogła uznać
nasze spotkanie za coś dobrego?

Zawsze, zawsze
chciałam uśmiechać się razem z tobą.

W samotne noce i mniej samotne ranki
ktoś zawsze maluje mnie na inny kolor.
I to mi wystarcza. Któregoś dnia zapomnę,
jakim uczuciem było twoje ciepło i zasnę.
Żegnaj, mój ukochany.
Skoro nie możesz wrócić, to zniknij wreszcie z mojej głowy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz