6 gru 2015

Hatsune Miku i MEIKO - Mój kotek, Paya-Paya


Tytuł oryginalny: 子猫のパヤパヤ
Tytuł romaji: Koneko no paya-paya
Tytuł polski: Mój kotek, Paya-Paya
Tekst i muzyka: OnecupP
Wokal: Hatsune Miku i MEIKO


Mój kotek, Paya-Paya,
jest cały bielusieńki.
Lewe oka ma niebieskie,
a prawe zielone.
Uwielbia rzodkiew daikon,
którą kładzie się na sashimi.
Dziś jak zawsze
chrupał ją sobie ze smakiem.

Coś się ze mną czai,
jakiś podejrzany cień.
“Nie dam ci rzodkiewki!” powiedziałam,
a on skończył na mnie.

Mój kotek, Paya-Paya,
kręci się dookoła.
Goni własny ogon
i kręci się dookoła.

Mój kotek, Paya-Paya,
jest malusieńki.
Dopiero co się urodził, w sierpniu tego roku.
W domu trochę mu się nudzi,
ale na dworze jest niebezpiecznie,
więc nie mogę go wypuścić.

Na dworku na pewno
miałbyś niezłą zabawę.
A tutaj to ci się nudzi
i już zaczynasz się denerwować.

Mój kotek, Paya-Paya,
ostrzy sobie pazury na dywanie.
Codziennie za to obrywa,
ale i tak dalej je sobie ostrzy.

Mój kotek, Paya-Paya, patrzy na zewnątrz
i widzi, jak idzie
śliczna dziewczyna.
Pewnie myśli sobie, jak miłe ma oczy
i jakby chciał sobie drzemać
w jej ciepłym objęciu.
To troszeczkę boli!

Mój kotek, Paya-Paya,
kręci się dookoła.
Goni własny ogon
i kręci się dookoła.

Mój kotek, Paya-Paya,
ostrzy sobie pazury na dywanie.
Codziennie za to obrywa,
ale i tak dalej je sobie ostrzy.

Mój kotek, Paya-Paya,
wreszcie się zmęczył.
Kolorowych snów, Paya-Paya!
Śpij dobrze!

Mój kotek, Paya-Paya.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz