4 gru 2015

Kagamine Rin - Want To Say


Tytuł oryginalny: Want To Say
Tytuł polski: Chcę Coś Powiedzieć
Tekst: Gyuniku
Muzyka: Yunosuke
Wokal: Kagamine Rin


Czuję, jak w moim przeklętym ciele
narasta coraz większy nacisk.
Naciera on na cały świat.

Ma smak podobny
do bezduszności.
Moje waleczne serce pęka.

Kieruję się do zsypu na śmieci.
Nienamacalny ból
zaczął śmiać się z mojej nienawiści.

damn it

Konkluzja jest taka:
samemu można mianować się bogiem,
jeśli tylko zignoruje się głosy innych.

Bez żadnego powodu.

Są tacy, którzy kierują się własnym egoizmem
i nie myślą wcale o pozostałych.
Takim ludziom mam coś do powiedzenia.

Nie żyję dla was!

Dlatego dalej kochajcie dalej to, co kochacie i krzyczcie o tym, ile chcecie.
Jesteśmy przecież towarzyszami w tej podróży w poszukiwaniu perfekcji, prawda?
Nie chcecie chyba być kimś, kto obraża marzenia takie same jak wasze?

Jedne na drugim
w stosie leżą masywne znaki drogowe
wskazujące ścieżkę ucieczki.

Nie potraficie nawet
spojrzeć mi prosto w twarz,
tylko ciągle szczekacie.

Zamknę oczy.

Kiedy będę mogła powiedzieć, że kłamstwa są prawdą,
będę wiedziała wszystko, czego wcześniej nie wiedziałam.
Będę ze spokojem mówiła o fałszywych prawdach.

Jeśli chcecie coś powiedzieć, to powiedzcie to i już.

Ale wiedzcie, że ja też mam dużo do powiedzenia.
Nikt nie da wam prawa do odebrania mi własnego zdania.
Sami też to przecież robiliście, prawda?

Nie żyję dla was!

Dlatego dalej kochajcie dalej to, co kochacie i krzyczcie o tym, ile chcecie.
Jesteśmy przecież towarzyszami w niszczeniu perfekcji i ronieniu łez, prawda?

Czy łączą nas ze sobą tylko takie same marzenia?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz