30 mar 2013

Hatsune Miku - Radosna sceneria przed mymi oczyma to nie sen, to nie kłamstwo.



Tytuł oryginalny: 夢じゃない、嘘じゃない、目の前にある幸せな情景。
Tytuł romaji: Yume janai, uso janai, me no mae ni aru shiawase na joukei.
Tytuł polski: Radosna sceneria przed mymi oczyma to nie sen, to nie kłamstwo.
Tekst: tory hitsuji
Muzyka: UtataP (t.komine)
Wokal: Hatsune Miku


Zawsze we dwoje, ciągle we dwoje.
Moja starsza siostra i ja byliśmy jak dwie krople wody. Byliśmy bliźniakami, więc od czasu do czasu bawiliśmy się w zamienianie się rolami.
Kendo, łucznictwo, polowanie z sokołem z grzbietu konia. Byłem w nich dobry, więc rola ta należała do mnie.
Parzenie herbaty, układanie kwiatów, kaligrafia, gotowanie. Byłem w nich słaby, więc rola ta należała do siostry.
Nikt z zamku tego nie zauważał. Chwalono mnie za to, że świetnie szły mi zarówno sztuki walki i jak i pisanie.
Pogłębiające się więzi, zaufanie, miłość. Byliśmy dwojgiem, ale jednym.

Przeznaczenie zostania zabitym, obalenie siogunatu i restauracja monarchii nie mają z nami nic wspólnego.
Okropne czasy, wygody dorosłych.
Aby ogłupić przeciwnika, postanowiono zastosować taktykę, według której należy mu zaoferować ślub.
Z dalekiej stolicy do wschodniego zamku. Zostałem wybrany ja. Przygotowałem się.
Jednakże siostra rzekła, "Twój miecz jest teraz niezbędny w mym zamku."
"Dlatego ja pójdę zamiast ciebie. Tylko tyle mogę uczynić."
Tak jak zawsze, gdy bawiliśmy się w zamianę ról, siostra założyła moje ubranie i przekroczyła bramy Osaki.
Moje słowa nie podziałają, gdy siostra robi takie oczy.
W takim razie, weź ze sobą naszego przyjaciela, tego kociaka... i zawsze miej go u boku.

Wschodni zamek, góry trupów i strumienie krwi,
piechota na zakrwawionej drodze, rozpoczęła się wojna.
Trwają przygotowania. Płonący zamek, pogrzebana przyszłość.
Strzały, płomienie, trzaskające młoty. Przy kolejnym ataku zamek bez wątpienia upadnie.
Siostra umrze zamiast mnie. Nie, to ja.
Nie zauważony przez nikogo psikus. Zamieniliśmy się miejscami.
Decyduję, czy w końcu moje chłopięce ja umrze czy będzie żyć.
To całkiem wygodne. Dalej, weź tego kotka i szybko uciekaj.
Skrzyżowanie przeznaczenia, ja pozostałem, siostra odeszła.
Pogłębiające się więzi, zaufanie, miłość. Jesteśmy jednym... a jednocześnie dwoma.
Oszukaliśmy wszystkich - przeciwnika, sprzymierzeńców i Pana Boga.
Zamykam oczy i przygotowuję się na najgorsze. Widzę siostrę.
Cieszę się, że w ostatnich chwilach mogłem mieć miły sen.

To nie sen. Te muskuły, wąsik, palące spojrzenie.
To nie kłamstwo. Jestem Nobu**ga. Z całą pewnością jestem Nobu**ga.

Może jednak byłoby lepiej, gdybym umarł. Wołabym nie wiedzieć.
Patrzy tutaj, patrzy bokiem, patrzy tutaj walcząc.
Mój wąs powiewa na wietrze. Co to ma być, siostro?
Gram na trąbce, trochę się wstydzę. Zanim zaczniesz grać, to ćwicz, ty draniu!

To nie sen. Ta dostojność, wąsik, trochę nieciekawy.
To nie kłamstwo. Jestem Nobu**ga. Z całą pewnością jestem Nobu**ga.
To nie sam. Rzucam się na wrogów, jestem bardziej skuteczny niż każda broń.
To nie kłamstwo. Jestem Nobu**ga. Z całą pewnością jestem Nobu**ga.

Jam jest Szóstym Władcą Demonów przybyłym z podziemi, z samego dna.
Legendarną mocą przywołaną z piekieł, wraz z lamentem Gai poślę was w niepamięć.

Jestem chuuni* z epoki Sengoku! ☆

Ale jestem silny, na serio silny. Z całą pewnością odniosę wielkie zwycięstwo.
A przy okazji, noszę na głowie tego kociaka.
Kiedy go zdjąć, wracam do siebie. Kiedy go znów położyć, staję się Nobunagą. (2x)

Kocham kotki.
_________________________
*Chuuni - osoba cierpiąca na "chuunibyou" (dosł. przypadłość drugoklasisty gimnazjum). Osoby cierpiącę na tę 'chorobę' pozjadały wszystkie rozumy i często uważają, że są lepsi od innych czy w jakiś sposób specjalni. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz