15 mar 2013

Kamui Gakupo - Prince of Necrophilia



Tytuł oryginalny: Prince Of Necrophilia
Tytuł polski: Książę nekrofil
Tekst: Kuon Yun (Hentai oujiP)
Muzyka: EtherRyo (Hentai oujiP)
Wokal: Kamui Gakupo (V3)


Tak bardzo chciałbym móc cię spotkać,
lecz śpisz w swojej szklanej trumnie.

Nawet jeśli pieczęć ta jest nieprawdziwa,
to przyrzekam, że będę chronił jej do samego końca.

Aa, każdy chce "żyć w świecie, gdzie wszystko jest stałe".
Mimo że jest to bezsensowne życzenie, 
pragnę uwięzić cię i mieć całą tylko dla siebie.

Na twoich mroźnych policzkach
złożę gorący pocałuenk.
Gdybym dotknął twoich warg,
zbudziłabyś się.

Aby twoje ciało donikąd nie odfrunęło,
przeszyję je i unieruchomię,
mój kochany okazie.

Aa, nieważne jak bardzo piękna jesteś,
wraz z upływem czasu
twoje piękno się rozpłynie.

Na twoich mroźnych oczach
zatańczy mój gorący język.
Gdybym do twoich warg przyłożył swoje,
zbudziłabyś się.

Aby twoje ciało nie zgniło,
zanurzę je w buteleczce,
mój kochany okazie.

Zabarwiony ciepławą czerwienią owoc
przynosi bezkresny sen.

Nawet jeśli będę się uśmiechał,
aby twoje ogarniane przez chłód serce
nie zdało sobie sprawy z prawdy,
w końcu wszystko pojmiesz.

Aby twoje ciało nie zostało mi skradzione,
przybiję ję do ściany "na wieki",
mój kochany prowiancie.

Staniesz się czarną lilią w rozkwicie...

Abyś mogła zostać wyzwolona przez los,
będę tylko modlił się o twoje szczęście,
moja kochana królewno...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz