9 mar 2013

Kagamine Len - Gorące kakao ~Piosenka o bezsennej nocy~



Tytuł oryginalny: ホットココア~徹夜のうた~
Tytuł romaji: Hotto kokoa (hot cocoa) ~tetsuya no uta~
Tytył polski: Gorące kakao ~Piosenka o bezsennej nocy~
Tekst i muzyka: ShirokuroP
Wokal: Kagamine Len


Muszę się uspokoić, w przeciwnym razie nic nie zacznę.
Może zacznę od napicia się
gorącego kakao.

Zanim zdążyłem się obejrzeć
do terminu ostatecznego został jeden dzień,
a zadań tylko przybywa.
Nie tak miało być.

Odwracałem wzrok od rzeczywistości
i sam wykopałem sobie grób
dzień po dniu.
"To, co mogę zrobić jutro, zrobię jutro", mówiłem sobie
i tym sposobem dobrnąłem do dnia dzisiejszego.

Muszę się uspokoić, w przeciwnym razie nic nie zacznę.
Może zacznę od napicia się gorącego kakao.
Idź naprzód nie zbaczając z drogi i nie obracając się, żeby spojrzeć w przeszłość.
Błyszczące na czerwono słońce już ucieka.

Zanim zdążyłem się obejrzeć
zmieniła się data,
a zadań nie ubywa.
Nie tak miało być.

Muszę porobić coś innego, w przeciwnym razie moje ciała nie wytrzymywa,
więc znów zaczynam się bawić.
Nie, nie, nie!
Proszę, niech ktoś powstrzyma 
te moje nieudolne ręce.

Zatrzymaj się, czasie.
A jak możesz, to najlepiej zawróć.
Została jedna noc, a ja nadal nie widzę rzeczywistości.
Do nadejścia ranka
zostało sześć godzin.
Dobrze byłoby, gdybym mógł chociaż trochę się przespać...

Który już mamroczę sobie pod nosem, że mam tego dość?
Dzisiaj wreszcie zatrzymam to błędne koło.

Muszę się uspokoić, w przeciwnym razie nic nie zacznę.
Może wypiję drugi kubek gorącego kakao.
Idź naprzód nie zbaczając z drogi i nie obracając się, żeby spojrzeć w przeszłość.
Widać już błyszczący na biało księżyc.

Nawet najdłuższa opowieść
pewnego dnia dobiegnie końca.
Muszę robić postęp, choćby krok po kroczku,
żebym mógł powitać wspaniały ranek.

Muszę się uspokoić, w przeciwnym razie nic nie zacznę.
Wypiję ostatni kubek
gorącego kakao.
Idź naprzód nie zbaczając z drogi, przyszłość już widać.
Błyszczące na czerwono poranne słońce już się wyłania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz