22 mar 2013

Megurine Luka - Totalna sadystka



Tytuł oryginalny: どえす
Tytuł romaji: Do esu (do-S)
Tytuł polski: Totalna sadystka
Tekst i muzyka: BuriruP
Wokal: Megurine Luka


Chcę być przez ciebie nazywana 
świnką, ś w i n k ą, świnką...

Aa, zwiąż mnie mocno sznurem rozkoszy.
Nie mogę już uciec. Jestem niewolnicą miłości.

Uderzaj moją oplutą twarz.
Wyzwiska przeszywają mnie niczym igły.

Przestań, przestań, nie, nie przestawaj tak mnie traktować.
To moja słodka nagroda.

Jesteś sadystką. Moją zaognioną skórę...
Jesteś sadystką. ...zawzięcie łoisz biczem.
Jesteś sadystką. Gdy tak się szczerzysz, widać to doskonale.
Jesteś sadystką, sadystką, sadystką, sadystką.
A ja jestem twoją świnką.

Proszę uczynić z tej nędznej mnie swojego zwierzaczka, błagam.
Chcę być przez ciebie tresowana, być na zawsze twoim brudnym bydłem.

Depcz, depcz, tak, depcz jak najmocniej po moich plecach.
To rozkosz, którą dajesz mi tylko ty.

Jesteś sadystką. Zakładasz mi zimne kajdanki...
Jesteś sadystką. ...i rozlewasz po mnie gorący wosk.
Jesteś sadystką. Gdy tak się odrażająco śmiejesz, widać to doskonale.
Jesteś sadystką, sadystką, sadystką, sadystką.
A ja jestem nędzną świnią.

Jadłaś obiad we francuskiej restauracji siedząc na mnie niby na krześle.
Paradowałaś po okolicy jedąc na mnie niby na koniku i robiąc patataj.
Zrobiłaś sobie ze mnie stołek i zamieniłaś się w czarnego Mobil S...

Atakuj mnie, potępiaj, rób to całą noc.
Zaryzykuję swoim życiem.

Jesteś sadystką. Powoli mnie dusisz...
Jesteś sadystką. ...a moja świadomość odpływa.
Jesteś sadystką. Uśmiechasz się tak uroczo.
Jesteś sadystką, sadystką, sadystką, sadystką.

A ja jestem twoją świnią.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz