27 mar 2013

Yuzuki Yukari - The End



Tytuł oryginalny: ジエンド
Tytuł romaji: Ji endo (The End)
Tytuł polski: Koniec
Tekst i muzyka: OwataP
Wokal: Yuzuki Yukari


Jestem specjalnym istnieniem, niezastąpioną jednostką.
Moje narcystyczne myśli są bardzo delikatne, bo w końcu właśnia taka jest rzeczywistość.

Oczywiste jest, że wszystkie piękne rzeczy przepełniające ten świat mają drugie dno.
Rzeczy polecane mi jako "ciekawe" są przecież tylko elementem podstępnego marketingu, więc uśmiecham się sztucznie.
Wierzyłem, że główna rola należała do mnie, ale pewnego dnia i tak zostanę zdradzony.
Dawniej przynoszący radość plac zabaw już został pochłonięty przez chciwość.

Ciekawe, o czym sobie myślisz w tym małym świecie? Wyobraźnia jest bez granic.
Koniec czai się tuż-tuż, w zbliżających się bezkrytycznych słowach. Spójrz, nie możesz już od nich uciec.
Koniec

"Podobno istnieje wielka konspiracja" - tak głosiły bezpodstawne plotki.

Wypuszczone do rozległego świata pogłoski dają plon. Oszukani, głosujący za,
manipulowani idioci i szczęśliwi ludzie, głupie hieny gromadzące się chciwie.
To śmiecie żyjące tylko po to, by znajdować słabości innych. Zdążyli już zrujnować nasz świat.
Czy znalazłaby się jakaś wymówka, żeby nadal żyć w takim świecie jak ten?

Ten świat jest rupieciem i ocalenie dla niego nie nadejdzie pomimo moich lamentów. Smuci mnie to.
W przyszłości nie będę już kurczowo trzymał się nadziei. Nie będę odkrywał świata. W takim razie, spójrz, mogę już zniknąć.

Świat rzeczywisty jest straszny, więc uciekam do świata elektronicznego
szukając tam miejsca dla siebie i formując nieprawdziwe więzi.
Tych pode mną uderzam, tych nade mną obrażam, w efekcie mam puste poczucie wyższości.
Żyłem bezcelowo nie robiąc nic dla świata.

Czemu się urodziłem i śmieję się tak pusto? Już nie wiem.
Połóżmy już temu kres. Zyskując sobie tym samym współczucie innych zniknę na zawsze.
W tym małym świecie bardzo trudno jest żyć. Dalej, chodź, ucieknijmy z niego natychmiast.
Prawdziwy świat jest miejscem o wiele cieplejszym od tego. Dalej, wyruszmy w podróż natychmiast.
Koniec

Nawet jeśli mnie tu nie będzie, to świat nie zmieni się ani trochę.
Żegnajcie, nudno tu było. "Dziękuję", powiedziałem i powiesiłem się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz