29 mar 2013

IA - Cloud Rider



Tytuł oryginalny: クラウドライダー
Tytuł romaji: Kuraudo raidaa (Cloud Rider)
Tytuł polski: Latający na chmurach
Tekst: Jane Su
Muzyka: Tanaka Hayabusa
Wokal: IA


Spod góry odległych wspomnień wykopałem wyblakłą mapę.
Trzy razy przesiadałem się między pociągami, by dotrzeć do tego miasta.
Czy to tłumy w Shibuyi?
Twoja przeszła postać rozmyła się i zniknęła.

Jeśli szedłbym robiąc taką twarz jak kiedyś, wyglądałbym jak potwór.
Tamten sklep już dawno zlikwidowano.
Wyciągam wehikuł czasu,
przewracam w dłoniach i wpatruję się w niego.

"Jak dawno temu się to stało?", pytam lustra, lecz pozostaję bez wyrazu.
Wspomnienia i marzenia, wszystko roztrzaskane. Siedem lat temu jest dniem wczorajszym.

Przekroczyłem teraz próg czasu i przyszedłem się z tobą spotkać.
Emocje toczące, toczące się po mojej twarzy to trzymana w sobie, skrępowana miłość.
Jeśli między chmurami błyszczącymi w oddali zobaczyłbym lekką rzeczywistość,
moje życzenia straciłyby, straciłyby barwę, a prawda skryję pod opaską na oczach.
Tak, każdy jest latającym na chmurach.

Złożyliśmy sobie w tajemnicy ustną obietnicę,
że będziemy śpiewać z pamięci popularne w tamtych dniach piosenki.
Ponieważ jest to konflikt lokalny,
szansę na ucieczkę mam tylko jedną.

"Kiedy znów będziesz w domu?" Nie odpowiadam na pytanie z telefonu.
Cienka nić, cała poszarpana. W zmyślonych historiach można robić co się chce, prawda?

Przekroczyłem próg czasu i przyszedłem teraz się z tobą spotkać.
Wyobrażenia kręcące, kręcące się w moich sercu rodzą nierówne, rozregulowane uderzenia serca.
Jeśli między chmurami błyszczącymi w oddali zobaczyłbym lekką rzeczywistość,
moje reakcje wrócą, wrócą, a wzrok przeszyje głębia.
Tak, każdy jest latającym na chmurach.

Płaczę z uśmiechem, którego nigdy nie widziałem.
Czyżbym miał więcej rzeczy, o której nie mogę rozmawiać z innymi?
Rzeczywistość funkcjonuje przeciwnie do moich pragnień.
Zaskakuje mnie to, ale wciąż jesteś dla mnie ważna.

Przekroczyłem próg czasu i przyszedłem teraz się tu z tobą spotkać.
Emocje toczące, toczące się po mojej twarzy to trzymana w sobie, skrępowana miłość.
Jeśli między chmurami błyszczącymi w oddali zobaczyłbym lekką rzeczywistość,
moje życzenia straciłyby, straciłyby bawę, a prawda skryje pod opaską na oczach.
Tak, każdy błądzi, nawet ja, ale przyszedłem teraz się z tobą spotkać.
Wyobrażenia kręcące, kręcące się w moich sercu rodzą nierówne, rozregulowane uderzenia serca.
Jeśli między chmurami błyszczącymi w oddali zobaczyłbym lekką rzeczywistość,
moje reakcje wrócą, wrócą, a wzrok przeszyje głębia.
Tak, każdy jest latającym na chmurach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz