2 mar 2013

MAYU - Elsa-Maria



Tytuł oryginalny: Elsa-Maria
Tytuł polski: ---*
*Elsa-Maria to imię żeńskie.
Tekst i muzyka: seleP
Wokal: MAYU
Piosenka ta jest odpowiedzią na piosenkę "ELLIE".


Cały czas się modliłam,
bo tak bardzo go kochałam.
W dniu, gdy wyznałam mu swoje uczucia,
bolało mnie serce.

Zaczęliśmy chodzić 
i codziennie uśmiechaliśmy się razem.
Czasami się kłociliśmy,
ale byliśmy szczęśliwi.

Naszej pierwszej wspólnej nocy
bardzo się bałam,
ale on był delikatny.
Chcę pocałunków.

W moim brzuchu
pojawiło się nowe życie,
ale z jakiegoś powodu,
on zniknął...

Postanowiłam,
że nawet jeśli bycie ze swoim ukochanym
jest grzechem,
to wezmę na siebie karę za to.

Moje ciało z zaczątkiem życia
wrzeszczało bezustannie,
podczas gdy moje serce dźgały
zimne wspomnienia.

Ukrywając płynące
bez końca łzy,
pragnęłam tylko,
abyś uratował moje dziecko.

Ale tamta 
mi nie wybaczyła.
Pryskająca świeża krew
powoli zabarwiła mnie czerwienią. 

Szukałam cię.
Szłam 
w deszczu,
ale nigdzie cię nie było.

Nie mogłam przestać się trząść
i czułam się samotna.
Boso stałam
w bezruchu, a wtedy

zobaczyłam,
że patrzy na mnie kobieta.
Śmieje się
z pustymi oczyma.

W jej ręku
słabo lśniła siekiera.
Uświadomiłam sobie wszystko
i poddałam jej swoje ciało...

Postanowiłam,
że nawet jeśli bycie ze swoim ukochanym
jest grzechem,
to wezmę na siebie karę za to.

Moje ciało z zaczątkiem życia
wrzeszczało bezustannie,
podczas gdy moje serce dźgały
zimne wspomnienia.

Ukrywając płynące
bez końca łzy,
pragnęłam tylko,
abyś uratował moje dziecko.

Ale tamta 
mi nie wybaczyła.
Pryskająca świeża krew
powoli zabarwiła mnie czerwienią. 

Zamachnęła się siekierą
i poczułam tępy ból.
W przeciągu sekundy
otoczenie splamiła pryskająca świeża krew.

Wciąż na nią patrząc
powoli upadłam na ziemię.
Moja przytomność odpływa,
otoczenie ciemnieje.

Malutkie życie także
zostało roztrzaskane.
Teraz wszystko
zostawia po sobie
niewinne i czyste uczucia.

Przed utratą resztki przytomności
zdążyłam poczuć
rozpacz
płynącą z gorzkich wspomnień.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz