21 mar 2013

Kagamine Len - lll Toluthin Antenna lll



Tytuł oryginalny: lllトゥルティンアンテナlll
Tytuł romaji:  lll Toluthin Antenna  lll
Tytuł polski: -----
Tekst: △○□× 
Muzyka: LettuceP
Aranżacja: GigaP


Nagle wpadłem na przystojniaka
i zupełnie zapomniałem o odrabianiu lekcji.

Ciekawe, czy ja też mógłbym stać się maczo?
Zamyślony uderzyłem głową w śmietnik.

Wzdycham lekko. Próbowałem podskoczyć, ale się potknąłem.
Strzykwa stoi na głowie i buja się w rytm. Ciekawe jakiego glona wyłowę dzisiaj?

Jak będziesz mnie ignorować, to powieszę cię na antenie miłości!
Bo nawet jeśli będziesz patrzeć na boki, to możesz się zakochać.

Kiedy zobaczę jak kotek kołysze swoimi wąsem, to znów pójdę spać. orz
Czekolada, którą wcisnąłem sobie do kieszeni, rozpuściła się i ziewnąłem.

List miłosny został wyrzucony,
a ślimak uciekł.

Rozprasza mnie szum biały*, więc zamknę go gdzieś na klucz.
Jem sobie curry i miso shiru i tak myślę: ciekawe, o czym będzie mowa jutro?

Zdradź mi sekret, który skrywasz w tych swoich migoczących oczkach.
Nawet jeśli będę zbierał wskazówki aż zakręci mi się w głowie, to sam do tego nie dojdę.

Wymarzę wszystkie ślady i zacznę od nowa. Na 1-2-3 powiem ci o wszystkim.
Senność, która wślizgnęła się pod moje powieki, uśmiechnęła się do zmnie i znikła.

Ostrożnie zbieram w całość samogłoski i wielogłoski.
Posłuchaj, co mam do powiedzenia!

Nieważne, czy lubisz mnie czy nie, chcę po prostu poznać twoje uczucia.

Turu taskami ajuru perotino
Zjadłbym spaghetti, ciuru-turu-ciu~.

Wiem, że go chcesz, więc nie zastanawiaj się nawet.
Dziś na kolację zjedzmy <udon>.

_____________________
*Szum biały - Rodzaj zakłócenia dźwięku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz