10 sty 2014

Gensou Airly - Lato, którego nie mogę cię zobaczyć


Tytuł oryginalny: 君に逢えない夏
Tytuł romaji: Kimi ni aenai natsu
Tytuł polski: Lato, którego nie mogę cię zobaczyć
Tekst: Ayaka
Muzyka: PantanC
Wokal: Gensou Airly (Kamui Gakupo, KAITO, Kagamine Len i Hiyama Kiyoteru)


Moja błękitna codzieność to
jedzenie kakigōri* wsłuchując się w odgłosy cykad.
W oddali widać ogromne chmury.
Wskoczmy na rower i pojedźmy gdzieś.

W oślepiającym słońcu
przymykam oczy i poprawiam sobie kapelusz.

Z całych sił pedałuję na stojąco
i nagle czuję podmuch wiatru.

Za tym wzgórzem jest twój dom (Ach, tak daleko)
i wydaje mi się, że go widzę, ale jednak nie, więc zatrzymuję się. (Nie mogę do ciebie dotrzeć)

Nieważne, jak się wyciągnę, (Łuu, co zrobić, żebym mógł tam być?)
nadal będziesz poza moim zasięgiem. (Żeby być blisko ciebie?)

Nic nie mogę poradzić (Czemu tak się czuję?)
na ten ból. (Aż serce mnie boli)
Aby stłumić głośne bicie swojego serca, (Ach...)
pedałuję najmocniej, jak potrafię,
i jadę w dal. (Ha~a, w dal)

Ale jednak (Chociaż trochę)
odwracam się za siebie. (Chcę zawrócić czas, ale nie mogę)
Postanowiłem, że gdybym tak zauważył cię przypadkiem, (Łuu, łuu, łuu)
będę udawał, że cię nie widzę.
Lato, którego nie mogę cię zobaczyć

W swoim obrazkowym pamiętniku
rysuję kolorowe wspomnienia.
Nagle zaczynają dzwonić dzwoneczki,
nastawiam uszy i powoli zamykam oczy.

Każdego ranka wbiegałem do klasy w pośpiechu (Ach, moja klasa wychowawcza)
i od razu moje oczy szukały twojej sylwetki. (Szukaj ukrytego serca)

Zobaczyłem warkocze siegające do samych pleców. (Ach, znalazłem cię już)
Znalazłem cię. (Będziesz ze mną?)

Czemu czuję się (Za każdym razem przypominam to sobie)
taki samotny? (Ciągle tylko wzdycham)
Od razu na myśl przychodzi mi twój uśmiech. (Haa)
Chcę go narysować, ale mi nie wychodzi (Czemu nie mogę?)
i cały czas wprawiam w ruch gumkę. (Ach, ach, i jeszcze raz)

Rzucony (Nie chcę się poddawać)
ołówek (Przecież ciągle tylko na ciebie patrzę)
poturlał się po białym zeszycie. (A~ha~a)
Wzdycham i wreszcie uświadamiam sobie,
że chcę się zobaczyć.

Nigdy wcześniej tak się nie czułem. Sfrustrowany zaciskam pięści.
Moje uczucia płoną skąpane w ostrych promieniach słońca.
Błękitne niebo zdobią rozprute przez samoloty chmury.
W pocie podążam za nimi, starając się je dogonić.
A za mną... coś drży w powietrzu.

Nic nie mogę poradzić (Czemu tak się czuję?)
na ten ból. (Aż serce mnie boli)
Aby stłumić głośne bicie swojego serca, (Ach...)
pedałowałem ile sił w nogach. (Pedałuję)
Już wkrótce, już wkrótce do ciebie dotrę. (Ha~a, do ciebie)

Ale znów (Nie mogę już dalej iść)
staję w miejscu. (Ciągle się waham)
Aa, nadal nie mam odwagi, (Ha~a~a)
żeby pójść za to wzgórze.
Lato, którego nie mogę cię zobaczyć...
_______________
*Kakigōri - japoński deser w postaci kruszonego lodu, nasączony syropem lub skondensowanym mlekiem, aby nadać mu smak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz