5 sty 2014

GUMI - Ćwiczenia przed wyznaniem miłości


Tytuł oryginalny: 告白予行練習
Tytuł romaji: Kokuhaku yokou renshuu
Tytuł polski: Ćwiczenia przed wyznaniem miłości
Tekst i muzyka: shito
Wokal: GUMI


"Przepraszam, że mówię to tak nagle, ale od dawna cię kochałam!"
Ciekawe, czy słyszysz, jak moje serce bije jak szalone?

To ćwiczenia przed wyznaniem miłości! "Myślałeś, że mówię na serio?"
I jak, byłam urocza? Podskoczyło ci serce? No nie patrz na mnie z taką miną.

"Bo wezmę cię na poważnie, wiesz?!" Nie żartuj tak!! Przestań!
Właśnie, może wstąpmy dziś gdzieś po drodze do domu, co?

Jutro na pewno wyznam mu uczucia.
Wspieraj mnie, dobrze? Obiecaj, że będziesz!

Wysłuchasz mojego samolubnego życzenia? Tylko ten jeden raz, jutro!
Życzenia mojego samolubnego serca, trochę dojrzalszego niż wcześniej.

"Skończ wreszcie z tymi ćwiczeniami", mówię do siebie.
Chciałabym, żebyś przejrzał moje kłamliwe serce.

Zwykle nie zwracam na to uwagi, ale dziś gwiazdy dobre wróżą.
Chociaż na jeden dzień zrobię z siebie prawdziwą dziewczynę. Chyba nie ma w tym nic złego?

To już ostatni raz, więc daj mi poćwiczyć, a potem już powiem to na poważnie!
Na koniec powiedziałeś, "Trzymam za ciebie kciuki!"

"Przepraszam, że kłamałam, tak naprawdę to od dawna cię kochałam!"
Mój głos drżał, ale chciałam wreszcie wyznać ci swoją miłość.

"Nie każ mi zakochiwać się w tobie jeszcze bardziej."
Z uśmiechem odpowiedziałeś, "To ja powinienem to mówić."

Ciekawe, czy słyszysz, jak moje serce bije jak szalone?
Chciałabym, żebyś usłyszał, jak moje serce bije jak szalone.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz