13 sty 2014

Megurine Luka - Nie możesz być loliconem~


Odpowiedź na tę piosenkę: >>KLIK<< 
Tytuł oryginalny: ろりこんはだめだよ~ 
Tytuł romaji: Rorikon (lolicon) wa dame da yo~
Tytuł polski: Nie możesz być loliconem~
Tekst: AriehendeP
Muzyka: Takebo3
Wokal: Megurine Luka


Krągłe piersi, wąska talia - jestem całkiem a☆trak☆cyj☆na! ♪
Mój spuszczony wzrok i nęcąca szminka pokazują, że dorosła ze mnie kobieta.
Kiedy idę przez miasto, wszyscy zachwycają się moim stylem.
Odstawię się jak modelka na wybiegu i postaram się uwieść swoją sympatię.

Mam modny makijaż i ubrania ze znanych magazynów,
a mimo to na ciebie - mojego rówieśnika - mój urok nie działa!

(Ha-a~)

Ale ty zawsze mówisz: "Podobają mi się dziewczyny z dziecięcymi buźkami!"
Że co?! Jak pójdziesz z taką gdzieś, to wezmą cię na przesłuchanie.
Sądzę, że pasowalibyśmy do siebie jako para.
Chyba naprawdę ją teraz kochasz, ale nie możesz być loliconem!!

Siedzący obok mnie w pociągu starszy pan jest dla mnie bardzo miły. (No wiesz, o co chodzi)
Wszyscy koledzy z firmy też są życzliwi. (No wiesz, o co chodzi)

Jestem zdolną kobietą, która daje sobie radę w pracy,
ale moja urocza starsza koleżanka odbiła mi faceta, a to mnie dobija!

(M~, już nie mo~gę~)

Ale ty zawsze mówisz: "Podobają mi się dziecinne dziewczyny!"
Że co?! Chyba muszę wziąć cię siłą! Zaciągnę cię do swojego pokoju!
Wpatrujmy się w swoje oczy i zbliżmy się do siebie.
Niby powinno się móc kochać, kogo się chce, ale nie możesz być loliconem...

"Dlaczego faceci wolą urocze dziewczyny?"
"Gdybym to ja była..."
"E...? T-To nie tak??"
"Lubisz płaskie?!"
"Hę?! Chwila... C-Co ty wygadu..."
"Hę?! Ej no, co... co to ma znaczyyyyć?!"

Ale tak naprawdę to wiem, że z niej bardzo dobra dziewczyna.
No ale jak pójdziesz z taką na randkę, to wezmą cię na przesłuchanie!
Trochę mi teraz przykro, ale dam wam swoje błogosławienie.
Poszukam faceta, który nie jest loliconem i będzie patrzył tylko na mnie.

(Mokyu-mokyu) 4x

(Grrr~!)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz