9 lis 2015

Hatsune Miku - Kochaj mnie, kochaj mnie, kochaj mnie


Tytuł oryginalny: 愛して愛して愛して
Tytuł romaji: Ai shite ai shite ai shite
Tytuł polski: Kochaj mnie, kochaj mnie, kochaj mnie
Tekst i muzyka: Kikuo
Wokal: Hatsune Miku


Hen daleko stąd, dawno temu, był sobie wijący się naszyjnik.
“Chcę ludzi, chcę ludzi,” tak krzyczał ten przeklęty naszyjnik.

Nie gniewaj się na mnie, nie zostawiaj mnie, nie idź nigdzie. (Proszę…)
Zaciśnij mnie mocno, tak mocno, że mógłbyś się udusić. Nie ma tu ludzi, a jak ich nie ma, to…

Dobre mam oceny, prawda? Prawda? Prawda?
Dobra ze mnie dziecko, prawda?
Słodkie ze mnie dziecko, prawda? Prawda? Prawda?
Dobre ze mnie dziecko, prawda? Boli mnie to… Proszę…

Kochaj mnie, kochaj mnie, kochaj mnie. Bardziej, bardziej.
Kochaj mnie, kochaj mnie do szaleństwa.

To boli, to boli. Zdejmij tę klątwę, zdejmiją ją, proszę.
Nie da się jej powstrzymać, aa.

Moje ciało, moje ciało zrobiło się dużo, ale naszyjnik wciąż jest mały.
Zaczyna boleć, to nie wystarcza. Nie wystarcza mi ludzi, nie wystarcza…

Nie mogę przegrać z nikim ze swojej klasy. Śliczne i dobre ze mnie dziecko, prawda? (Prawda?)
Lepsze od niej i lepszego od każdego innego. Niech wszyscy na mnie patrzą!

Za halą sportową wyznałam ci miłość.
Ale pewnie sądzisz, że kłamię. Kocham cię. Jesteś taki brudny i takiego cię kocham.

Kochaj mnie, kochaj mnie, kochaj mnie. Dam ci wszystko.
Tobie, tobie zrzucę to wszystko na barki.
Nie wystarcza mi cię, nie wystarcza. Nie puszczę cię, aa.
Przepraszam.

Kochaj mnie, kochaj mnie, kochaj mnie. Bardziej, bardziej.
Kochaj mnie, kochaj mnie do szaleństwa.
To boli. Nie puszczę cię. To boli. Bardziej, bardziej. Proszę.
Jestem szczęśliwy, aa.

Jestem szczęśliwy, aa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz