6 lis 2015

Kagamine Len - CHULIGAN


Tytuł oryginalny: NARAZUMONO
Tytuł polski: CHULIGAN
Tekst i muzyka: WonderfulOppportunity! (MinusP)
Wokal: Kagamine Len

Wywołaj rzeczywistość!


Szukam nowych wrażeń.
Ciągle szukam nowych wrażeń.
Ci, którzy lecą tłumem do światła,
niczym nie różnią od much.
Gińcie, gińcie!


Chcę mieć pieniądze, ale nie chcę pracować.
Nie chcę się pocić ani się kompromitować.
Darmowe żarcie, darmowe kąpiele: w domu u starych mam dobrze!
Ale to nie tak, że mogę o tym komuś powiedzieć.


Pali, pali, pali. Poczucie niższości?
Kłuje, kłuje, kłuje. Poczucie winy?
Stop, stop, stop, stop…
AAAAAAAAAAAAAAaaaaaa…


To nie pora na mówienie, że jestem zmęczony.
Udaję, że to wiem.
Ale sercem jestem nadal w łóżku
i chcę dalej spać.
Chcę rozejść się dziś ze swoim dawnym, rozlazłym sobą.
Od jutra na serio wezmę się za siebie.
...Jednak się poddaję.
Ogarnę się w przyszłym miesiącu.


Chcę być szczery.
Chcę być szczery, kiedy chcę.
To chyba taka sama logika,
jak że woda spływa w dół.
Chyba, chyba…


Chcę mieć dziewczynę, ale nie chcę paszteta.
Najlepiej życzliwą młodą damę!
Fantazjowanie→wyszczerz→przesłuchanie na policji
Nie puszczą mnie do domu, bo mam koło 30-stki na karku, a pracy nie?


“Poproszę o imię i nazwisko, wiek, miejsce pracy, adres zamieszkania,
dowód tożsamości i przedmioty, jakie ma pan ze sobą.”
“Cz- Czy można się obyć bez tego?”
“Poproszę o współpracę.”
“Co zrobisz, jak powiem, że nie chcę?”
“Poproszę o współpracę.”
“...Ej, może byś mnie posłuch-”
“Że co? Słuchaj ty no.”
“...Uuch…”


Mam przy sobie tylko 2015 jenów*.
Policjantka śmieje się pod nosem.
Stop, stop, stop, stop!
AAAAAAAAAAAAAAaaaaaa…


To twoja wina.
Nie, to wina was wszystkich.
Nie zaprzeczajcie mi!
Nie chcę być przez nikogo spowalniany.
Idę pewnym siebie krokiem.
Mimo wszystko nadal mam własną dumę.
Głupi w końcu biorą wszystko, co im w ręce wpadnie.


To nie pora na mówienie, że “nie rozumiem”.
Tylko udaję, że rozumiem.
Wiecznie w subiektywnej obiektywności.
Koniec z tym!
Swojemu rozlazłemu ja z tego miesiąca powiem “żegnaj” już dziś.
W przyszłym miesiąciu zacznę od nowa.
...Ale już po północy.
Zacznę, jak obudzę się rano.
______________________________________________________
Przypisy tłumacza:
  • 2015 jenów - 65 złotych wg dzisiejszego stanu walut (06.11.15)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz