14 lis 2015

Kagamine Len - ARIA


Tytuł oryginalny: ARIA
Tytuł polski: ---
Tekst: Gyuuniku
Muzyka: Osunosuke
Wokal: Kagamine Len (+Miku w chórkach)


ARIA  Śpiewam prosto z serca,
ARIA  tak gorąco, że aż się trzęsę.
ARIA  Chcę móc to czuć cały czas.
Ten nieskończony dźwięk…

Kiedy popołudnie dobiega końca, pojawia się wir świecących pałeczek.
Moje oczy łykają ich blask i rozrywa mnie on od środka.

W głębi tego uczucia szukał będę rzeczy podobnej do przeznaczenia.
Nazywa się ona ego. Ego jest w nas wyryte i dlatego chce mówić na głos.

To właśnie powód, dla którego oddycham, nie?
Pozwolę, żeby wszystko znikło i pozostała sama muzyka.

ARIA  Śpiewam prosto z serca,
ARIA  tak gorąco, że aż się trzęsę.
ARIA  Chcę móc to czuć cały czas.
Ten nieskończony dźwięk…

ARIA  Zmierzę się z rzeczywistością.
ARIA  Chcę stanąć przed sobą nago,
ARIA  po prostu być sobą.
Bez żadnych zmian…

W jednej chwili z mojej podświadomości wyłania się
inny świat, który zawsze kręcił się gdzieś w pobliżu.

Powtarzam ciągle jednakowe sny. Świszczą mi one w uszach jak wiatr.
Rozrzucę dookoła odłamki z wybuchu i wtedy znów podniosę głos.

To wszystkie moje myśli, których nikomu nie oddam.
Wylewają się z moich ust i nie mogę już ich powstrzymać.

ARIA  Nie pozwolę się temu skończyć
ARIA  z prędkością światła,
ARIA  szybciej nawet od ciszy.
Jestem gotowy...

ARIA  Nie będę ukrywał za plecami tego,
ARIA  co za chwilę stworzę.
ARIA  Powiem dumnie, że to coś dobrego i na pewno
da wspaniały owoc...

Jeśli byłoby to możliwe, to chciałbym chociaż trochę
nawiązać tu z kimś kontakt. Bo naprawdę chcę to poczuć.

ARIA  Tam, dokąd woła dusza.
ARIA  Tam, gdzie leżą nikłe wspomnienia.
ARIA  Mogę powiedzieć tylko jedno:
nie jestem w błędzie...

ARIA  Nie potrzebuję żadnych wątpliwości.
ARIA  Zaakceptuję tę odpowiedź
ARIA  i w zamian za życzliwość
będę grał...

ARIA  Śpiewam prosto z serca,
ARIA  tak gorąco, że aż się trzęsę.
ARIA  Chcę móc to czuć cały czas.
Ten nieskończony dźwięk…

ARIA  Zmierzę się z rzeczywistością.
ARIA  Chcę stanąć przed sobą nago,
ARIA  po prostu być sobą.
Bez żadnych zmian…

ARIA  Nie pozwolę się temu skończyć
ARIA  z prędkością światła,
ARIA  szybciej nawet od ciszy.
Jestem gotowy...

ARIA  Nie będę ukrywał za plecami tego,
ARIA  co za chwilę stworzę.
ARIA  Powiem dumnie, że to coś dobrego i na pewno

da wspaniały owoc...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz