31 maj 2013

GUMI i MAYU - Przejedzenie: syndroma idola


Tytuł oryginalny: 過食性:アイドル症候群

Tytuł romaji: Kashokusei: aidoru (idol) shoukougun
Tytuł polski: Przejedzenie: syndroma idola
Tekst i muzyka: Suzumu
Wokal: GUMI i MAYU


Gdy tylko otworzyłem oczy, zaczęto mnie rozpieszczać.
To było jakby nagle wydarzył mi się cud.

To prościzna - trochę pośpiewać
i już będą się roić wokół mnie chmary dziewczyn.

Aa, ale ubaw.
Spójrzcie, tylko się bawiłem, a moje życie zrobiło obrót o 180 stopni!

To idol, tańczący idiota.
Nieświadom tego chłopiec dalej tańczy w swojej klatce. └( ^ω^ )」 
Przejada się do granic możliwości,
wpada w szał i śmieje się.
"Ojojojojojojoj! (lol)"

Życie wydaje się być grą.
Sam śpiewa o sobie: "Jestem niesamowitancerzem! └( ・ー・`)"
"Ten koleś jest jakiś dziwny.  (乂'ω')"
Ale co z tego, w końcu jest idolem. 

Gdy tylko otworzyłem oczy, zaczęto mnie rozpieszczać.
Zdawało mi się jakby to jeszcze nie był koniec tego snu.

To łatwizna - trochę pożartować
i już będę miał z kim spać codziennie.

Aa, nie mogę przestać.
Ciągle wyruszam na przygody w poszukiwaniu zabawek.

To idol, tańczący idiota.
Chłopiec śmieje się pogardliwie i dalej tańczy w swojej klatce. └( ^ω^ )」 
Ukradkiem bierze gryza pożądania,
wyśmiewa innych, wariuje i dyszy.
"Patrzta, patrzta, patrzta, patrza! (lol)"

Opanowałem grę życia na poziomie łatwym.
"Jestem niepokonanym niesamowitancerzem!└( ・ー・`)"
"Nic z tego kolesia nie będzie. (乂'ω')"
Ludzie go nie cierpią, w końcu jest idolem.

Co w tym złego, co w tym złego?
W machaniu moją pustą głową?
(┓^ω^)┛)) Hejja hoj!♪
Róbmy tak w kółko.

Co w tym złego, co w tym złego?
W machaniu moją pustą głową?
I zrobieniu jeszcze więcej tanich słodyczy?

Nie zapomnę, nie zapomnę
tej nienawiści zbierającej się w mojej głowie.
(┓^ω^)┛)) Hejja hoj!♪
To zabawa jak na festynie.

Nie zapomnę, nie zapomnę
o nim i o niej.
Nagrabisz sobie niechęci innych, więc musisz zachować twarz.
(Błędne koło ♡)

To idol, bożyszcze z przeszłości.
Wytykają go palcami, a chłopiec dalej tańczy.
Ludzie gardzą jego przejedzeniem,
on popełnia coraz więc zbrodni i tonie w nich.
"Ojojojoj..."
"Ojojoj! (lol)"

Spójrzcie, to idol, zaczyna tańczyć.
Nieświadom niczego chłopiec dalej tańczy w swojej klatce. └( ^ω^ )」 
Czas się wycofać, twoja przegrana.
Wpada w szał i miota się po ziemi. "Patrzta, patrzta, patrzta, patrzta! (lol)"

Dostałeś "game over" w grze życia. Czołga się jak robak, ale nadal mówi swoje.
"Jestem niesamowitancerzem!└( ・ー・`)"
"Ten koleś jest obrzydliwy. (lol)"
Bo w końcu jest przegranym idolem.
Nie wybaczę wam, w końcu jestem idolem. (lol)

Wiecie? ♡

Gdy tylko otworzyłem oczy, szedłem zupełnie sam.
To było jakbyśmy przegryzli się do samego końca tego snu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz