18 maj 2013

IA - Dziewczyna praktykująca samookaleczenie



Tytuł oryginalny: 少女自傷癖
Tytuł romaji: Shoujo jishoukuse
Tytuł polski: Kalecząca się dziewczyna
Tekst i muzyka: PolyphonicBranch
Wokal: IA


Owijam się bandażami, żeby ukryć blizny.
Czemu udaję silną, mimo że krew leje się litrami?

Nikt a nikt
nie przejmuje się mną, o nie, nie, wcale nie.

Aa, wolałabym już ulżyć sobie
ostrym narzędziem, o tak, o tak.

Samotnik troszczący się o innych bardziej niż o siebie
mamrocze słowa samookaleczenia.

Nie potrzebuję czegoś takiego jak miłość.
Wystarczy mi ciepło.
W ten sposób zraniłam się
i uśmiechnęłam, jak gdybym była zadowolona.

Naopowiadałam zbyt wiele kłamstw i zanieczyściły one moje płuca.
Trochę ciężko mi oddychać.

I przyjaciele i nauczyciele i mama;
nikt, nikt nie patrzy na mnie, o nie, nie, wcale nie.

Aa, wolałabym już zadać sobie kolejną ranę,
żeby móc poczuć, że żyję, o tak, o tak.

Zaczynam już tracić czucie,
muszę iść kupić bandaże.

O mało co nie powiedziałam "kocham cię".
Dlaczego nie mogę przestać płakać?
W ten sposób ciągle się oszukiwałam
i wypełniał mnie przyjemny smutek.

Na przejeździe kolejowym słychać donośne pik-pik.
Dźwięk ten rozlega się tak miło,
więc panie Czarny Kocie, przestać patrzeć na mnie takimi ślepiami.

Boli, boli bardzo.
Boli, boli bardzo.
Siniak na moim prawym oku boli, boli bardzo.

Nie ma, nie ma.
Nie ma, nie ma.
Nikogo, nikogo nie ma, nie ma.

Dziś też przy życiu utrzymuje mnie kroplówka.
Czy lubisz zabawę lalkami?
Proszę, użyj mnie.
Nie mam siły poruszać palcami.

Są dla mnie zamienniki, każdy by się nadał.
Nie pocieszaj mnie nic nie znaczącymi słowami.
Trzymając się mocno swoich uczuć ranię się
i zmieniam bandaże.

Nie potrzebuję czegoś takiego jak miłość.
Wystarczy mi ciepło.
W ten sposób zraniłam się
i uśmiechnęłam, jak gdybym była zadowolona.

Czy wybaczysz mi?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz