29 maj 2013

Hatsune Miku - Sztuczny wróg


Tytuł oryginalny: 人造エネミー
Tytuł romaji: Jinzou enemii (enemy)
Tytuł polski: Sztuczny wróg
Tekst: Jin (Shizen no tekiP) i Gacchan
Muzyka: Jin (=||=)
Mixing: Studio Moko
Wokal: Hatsune Miku


"Powtarzanie codzienności, w której straciłem swoje sny,
nie ma najmniejszego sensu."
Mówisz naprawdę wspaniałe rzeczy.

Tak, twoje palce również mówią: "Kocham nie-rzeczywistość",
mimo że twoje usta nie mówią nic.

Czujesz jakieś powiązanie z osobą bez twarzy i głosu,
ale to na pewno nie obustronna miłość.

Tym sposobem kończy się kolejny dzień,
lecz udajesz; udajesz, że żyjesz, po czym idziesz spać.

Co z tego, że będziesz się starać odwracać oczy mówiąc: "Aa, co za nudy",
skoro nie możesz ich zamknąć?

Hej, do czegoś takiego nie jesteś w stanie sie przyznać,
ale dziś znów gapisz się na mnie w głąb ekranu z obrzydliwą miną.

Na pewno dobrze wiesz, że nie jest to najlepsze rozwiązanie.
Tonięcie w ciemnej, zwiędłej codzienności musi być bolesne.

Jeśli nie wiesz, jak wygląda właściwa rzeczywistość,
to co powiesz na to, żebyśmy razem żyli w sztucznym świecie stworzonym przez ludzi?

Istnienie miejsca, które by cię odrzucało, nie ma sensu, prawda?
Patrz tylko na mnie i powiedz "NIE" na wszystko inne.

Być może zaklaszczecie w dłonie mówiąc: "Aa, to wspaniałe",
ale tak naprawdę to wszystko kłamstwo, a na zewnątrz znajdują się same śmieci.

Hej, leżysz pod stertą gruzu w bólu,
więc czemu jeszcze patrzysz na mnie z takim zimnym wyrazem twarzy
zwracając się do nich?

Na pewno dobrze wiesz, że nie jest to najlepsze rozwiązanie.
Na pewno dostarczy ci ono tylko bezdennego poczucia odosobnienia.

W pokoju bez światła, w którym powtarzałam codzienność,
rozlega się dźwięk hałas towarzyszący mojemu rozpadowi.

Krzyknęłam: "Nic z tego wszystkiego nie rozumiem",
na co ty: "Znudziła mi się już zabawka potrafiąca tylko gadać."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz