23 cze 2013

Hatsune Miku - Muzyczny Książę!


Tytuł oryginalny: みゅじぷり!~みゅーじっくぷりんす~
Tytuł romaji: Myujipuri! ~myuujikku purinsu~
Tytuł polski: Muzyczny Książę!
Tekst i muzyka: Kasumi Yui 
Wokal: Hatsune Miku


(1, 2, 3, 4!)

Kiedy byłam smutna pojawił się przede mną
super książę przybył z Kraju Nut.

Czemu serce bije mi tak mocno?
Co to, co to? Ani myśli przestać!

Chcę grać z tobą różne dźwięki. (Sharakyun♪)
Proszę, przyjmij też nutki mojego serca! (Howaaaan ☆)
"Zawstydzony też wyglądasz uroczo!" ...Ej, nie odwracaj się! ;x; (chlip chlip;)
Ale bycie traktowaną tak chłodno może wcale nie jest takie złe. ♡ (Masochistka, masochistka!)

Ubrałam się w swoje ulubione ciuchy. Dziś idę na randkę z tobą!
Myślałam, że wybierzemy się do sklepu, a chodzimy po sklepie muzycznym. (Ee?!)

Wcale nie czuję się osamotniona ani nic!
Dąsam się trochę, ale i tak...

Samo przebywanie z tobą sprawia, że jestem w siódmym niebie. (Hapikyun ♪)
Moje serce wypełnia radosna melodia. (Howaaan ☆)
"Nie zostawiaj mnie samej!" Udało mi się to raz powiedzieć... (Pun pun!)
...ale ty ode mnie wolisz jednak swoją gitarę. (Łeee;)

Gdyby moje życzenie mogło się spełnić, 
to chciałabym zawsze być blisko siebie i śpiewać do twojej muzyki.

Wiesz co? Mogę cię poprosić o jedno?
Słuchasz? Ee, noo...

Chcę grać z tobą różne dźwięki. (Sharakyun♪)
Nutki mojego serca docierają do ciebie, prawda? (Howaaan ☆)
Nie ważne, ile razy powiem ci "Kocham cię ❤", to nie wystarczy. (Ua ua ☆)
Ale nic na to nie poradzę! W końcu cię kocham, kocham cię! Właśnie tak! (Nyaaan ♪)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz