16 cze 2013

Kagamine Len i VY2 V3 - Place!!!!!!!!!!


Tytuł oryginalny: Place!!!!!!!!!!
Tytuł polski: Miejsce!!!!!!!!!!
Tekst i muzyka: Natsu
Wokal: Kagamine Len i VY2 (V3)


Wierzyłem, że wszystko na pewno się spełni, jeśli tylko będę tego mocno pragnął.
Myślałem, że kiedy dorosnę, będę mógł wszystko.

Kolory zaczynają się odwracać.
Widzę różnicę między ideałami a rzeczywistością.
Samotność mnie miażdży zadając mi ból.

Jesteś dla mnie wszystkim.
Dajesz mi tak wiele.
Nie potrafię się kontrolować.

Gonimy to samo niebo i te same marzenia.
Nie ważne, gdzie jesteśmy i co robimy,
ciągle poszukujemy swojego "miejsca na świecie".

Tylko twój uśmiech sprawia, że moje serce topnieje.

Jeśli w tym świecie naprawdę jest Bóg,
to czym jest on w stanie uczynić wszystkich szczęśliwymi?

Wymawiane przeze mnie słowa
zniekształcają się i czernieją.
"Jestem tutaj", krzyczałem.

Jesteś dla mnie wszystkim.
Dajesz mi tak wiele.
Nie potrafię się kontrolować.

Gonimy te same gwiazdy i tę samą nadzieję.
Wpędzamy się w ślepy zaułek przez porównywanie się do innych.

Moje uczucia rozlały się i ukształtowały w kałużę.

Jesteś dla mnie wszystkim.
Dajesz mi tak wiele.
Nie potrafię się kontrolować.

Gonimy to samo niebo i te same marzenia.

Jesteś dla mnie wszystkim.
Dajesz mi tak wiele.
Nie potrafię się kontrolować.

Gonimy te same gwiazdy i tę samą nadzieję.
Nie ważne, gdzie jesteśmy i co robimy,
ciągle poszukujemy swojego "miejsca na świecie".

Tylko twój uśmiech koi moje serce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz