12 gru 2013

GUMI - Książka z obrazami pierwszej miłości


Tytuł oryginalny: 初恋の絵本
Tytuł romaji: Hatsukoi no ehon
Tytuł polski: Książka z obrazami pierwszej miłości
Tekst i muzyka: HoneyWorks
Wokal: GUMI


Kiedy właściwie się spotkaliśmy?
Którego roku, której wiosny?
Rozrabiałeś wtedy na korytarzu rozgniewany przez kogoś.

Nie byliśmy w jednej klasie, ale zauważyłam cię,
bo z jakiegoś powodu wyróżniałeś się spośród innych.

Kiedy pierwszy raz porozmawialiśmy?
Czy to ty do mnie zagadałeś?
W mgnieniu oka zaczęliśmy rozmawiać o głupotach.

Naśmiewano się z dziwnego dystansu między nami.
Byłeś szorstki,
ale ja i tak wiedziałam.

Ciekawe, czy gdybym miała odwagę pokonać te ostatnie 10 cm,
to moja "teraźniejszość" wyglądałaby inaczej.
Gdybym była bardziej głupia i szczera,
powinnam była być w stanie złapać cię za rękę!

Kocham cię! Ty mnie też, prawda?
Jestem optymistką, ale też tchórzem...

Przypominam sobie teraz
stronę przedstawiającą tamten moment i tamten też.
To była moja pierwsza miłość.

"To tajemnica."

Ciekawa jestem, czy udało mi się choć troszkę pobyć
w twojej długiej historii.
Twoja i moja historia 
splotły się w jedną choć na troszkę!

Teraz nie jestem już dzieckiem.
Zamykam na klucz cudowną książkę pełną miłości i wspomnień.

Gdybym miała odwagę pokonać te ostatnie 10 cm...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz