25 gru 2013

GUMI - Sposób na zazdrość


Tytuł oryginalny: ヤキモチの答え
Tytuł romaji: Yakimochi no kotae
Tytuł polski: Sposób na zazdrość
Tekst i muzyka: shito
Wokal: GUMI


Pytają kto ci się podoba? Nie chcę słyszeć tej rozmowy.
Ale cichcem się przysłuchuję i wkurzam się.

Powód już mniej więcej znam,
ale i tak ciągle chodzi mi to po głowie.

Wybacz mi chociaż, że się w tobie zakochałem. Nie mam odwagi,
żeby ci to wyznać, ale moje uczucia są szczere.

Przepraszam, nie mogę
cię wspierać! Niech ci z nim nie wyjdzie!!
To najgorsza rzecz, jakiej można komuś życzyć.
Będę trzymał kciuki za siebie,
diabła o trudnym charakterze.

"Cześć! Chyba nie uczesałaś się po spaniu." Zagadałem do ciebie pierwszy raz.
A ty, zawstydzona, odpowiedziałaś, "Tak, ale nie mów nikomu!"
To nie fair...

Codziennie jestem w chmurach.
Z mleka i pandy robi się biały miś
i świat wydaje się weselszy.

Jestem diabłem, który ci życzy, żeby ten, co ci się podoba, miał już kogoś na oku.
"Czy to coś złego?" "Pewnie, że tak." "Wiem to." Gadam do siebie.

Nie może do tego dojść!
Opętała mnie zazdrość i zmagam się z nią cały czas.
Wcale nie chce mi dać spokoju.
Chcę cię znaleźć, porozmawiać z tobą,
mieć cię tylko dla siebie.

"Muszę ci coś powiedzieć! Dziś po szkole o 16.10, w tej klasie."
Staram się zachować spokój, ale moje serce bije jak szalone.

Ty kiwasz głową.

A gdyby, a gdybyś tak zgodziła się ze mną chodzić, każdego dnia starałbym się, żebyś była uśmiechnięta.
Pięć minut przez czasem mamroczę do siebie czar na szczęście, i czas iść...

"Nie nadawałbym się na twojego chłopaka?"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz