18 gru 2013

Hatsune Miku i GUMI - Piosenka o słowach


Tytuł oryginalny: コトバのうた
Tytuł romaji: Kotoba no uta
Tytuł polski: Piosenka o słowach
Tekst i muzyka: 40mP
Wokal: Hatsune Miku i GUMI


Któregoś dnia tata powiedział do mnie:
"Słowa wymawiane na rozpoczęcie dnia
to magiczne zaklęcia, które sprawiają,
że każdy dzień spędzasz z uśmiechem na twarzy."

Któregoś dnia mama powiedziała do mnie:
"Słowa wymawiane przed posiłkami
to magiczne przyprawy, które sprawiają,
że każdy gryz sprawia ci radość."

Słowa kręcą się i kręcą,
To właśnie one tworzą nasz świat.

"Dobranoc" za każde "Dzień dobry".
"Dziękuję" za każde "Smacznego".
Rozlegają się niezliczone słowa
i niezliczone słowa rodzą się.

Któregoś dnia tata powiedział do mnie:
"Słowa wymawiane po kłótniach
to magiczne hasła, które sprawiają,
że zawsze się z kimś dogadujesz."

Któregoś dnia mama powiedziała do mnie:
"Słowa wymawiane po powrocie do domu
to magiczne pstryczki, które sprawiają,
że w twoim zmęczonym sercu zapala się światełko."

Słowa przelatują obok siebie.
Zdarza się też, że ranią nas i zasmucają, jednak...

"Ja też przepraszam" za każde "Przepraszam".
"Witaj z powrotem" za każde "Wróciłem".
Powtarzając te codzienne słowa
tworzymy każdy nasz dzień.

"Dobranoc" za każde "Dzień dobry".
"Dziękuję" za każde "Smacznego".
Rozlegają się niezliczone słowa
i niezliczone słowa rodzą się.

"Dziękuję" za każde "Dziękuję".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz