31 gru 2013

Kasane Teto - Psotna cecha


Tytuł oryginalny: おちゃめ機能
Tytuł romaji: Ochame kinou
Tytuł polski: Psotna cecha*
Przyznam, że nie wiem, na ile trafne jest tłumaczenie tytułu, bo ciężko stwierdzić, do czego się odnosi.
Tekst i muzyka: LamazeP
Wokal: Kasane Teto


Zawsze cię kocham. Chcę, żebyś mnie objął i pocałował.
Bo nie mogę się pozbyć tych ważnych wspomnień.
Z dorayaki nie zrobi się ryżu*.
W takim razie lepiej zacząć od nowa, więc rób jak mówię!

Zawsze na ciebie patrzę i zawsze będę cię wspierać, zostaw to mi!
Od lewej do prawej, wszędzie coś się dzieje.
Jesteś tutaj? Do twoich urodzin jeszcze daleko, prawda?
Przestań, nie mów już o czerwonej nitce między naszymi palcami, której nawet nie widać.

Odgłos bicia mojego wycieńczonego serca, mamrotanie nie do zrozumienia.
Denerwuję się, bo się o ciebie martwię, czy to nie oczywiste?
A mimo to wierzę, że zdobędę szczęście. Grzecznie, jak należy,
zacznijmy od zwyczajnych powitań.
Jesteś gotowy?

Zawsze cię kocham. Chcę, żebyś mnie objął i pocałował.
Bo nie mogę się pozbyć tych ważnych wspomnień.
Z dorayaki nie zrobi się ryżu.
W takim razie lepiej zacząć od nowa, więc rób jak mówię!
Nie budźcie mnie, pi-pi-pi, nie budźcie mnie z tego snu!
Nie chcę, żeby to ciepło uciekło. Do ranka jeszcze mnóstwo czasu,
dlatego dajcie mi jeszcze 5... Albo nie! 10 minut!

Jeśli nasza obietnica będzie ważna nawet za 100 lat, to na pewno jej dotrzymam.
Przez wysłanie sms-a pod zły numer aż przewraca mi się w głowie.
Słomkę trzyma się w buzi chyba trochę inaczej, prawda?
Spojrzałeś na mnie, ale udałeś, że nie patrzysz. Świat zaraz wybuchnie!!
Najpierw się podniecam, ale zaraz potem wpadam w dołek.
Czy ktoś powstrzyma mnie od takiego szalenia? No pomóż, kotku!
Jak na ciebie wpadnę, to odkryję kolejne nowe złoże wiedzy,
ale jak nie starczy mi siły, to już koniec!
O Boże!

Zawsze cię kocham. Chcę, żebyś mnie objął i pocałował.
Zwracam się do gwiazd. Może raczyłybyście spełnić moje życzenie?
Przenoszą mnie na drugi koniec świata.
Wyruszę w podróż na poszukiwanie najpiękniejszego w nim kwiatu.
Twoje gorące uczucia nadal spływają po twoich policzkach w postaci łez.
Te kropelki otulają moje serce i sprawiają, że czuję się, jakbym mogła dotknąć nieba.
[2x]

Zawsze cię kocham. Chcę, żebyś mnie objął i pocałował.
Bo nie mogę się pozbyć tych ważnych wspomnień.
Z dorayaki nie zrobi się ryżu.
W takim razie lepiej zacząć od nowa, więc rób jak mówię!
Nie budźcie mnie, pi-pi-pi, nie budźcie mnie z tego snu!
Nie chcę, żeby to ciepło uciekło. Do ranka jeszcze mnóstwo czasu,
dlatego dajcie mi jeszcze 5... Albo nie! 10 minut!
_____________________________________
*"Z dorayaki nie zrobi się ryżu." - Dorayaki jest to rodzaj japońskich słodyczy, a mianowicie dwa placuszki zrobione z castelli (typ ciasta) z pastą z fasoli azuki (zwanej też "anko") między nimi. Nie jest to coś, co je się na co dzień - w przeciwieństwie do ryżu, który stanowi podstawę większości japońskich dań.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz