17 gru 2013

Kagamine Len - Trzecia zima


Tytuł oryginalny: 三度目の冬
Tytuł romaji: Sandome no fuyu
Tytuł polski: Trzecia zima
Tekst i muzyka: LeleleP
Wokal: Kagamine Len


Jest zbyt wiele słów, które chcę ci przekazać.
Są zbyt ciężkę, żeby wypowiedzieć jej tak po prostu.
Nie mam co z nimi zrobić, więc pozostają na moich ustach
i zmieniają się w westchnięcia.

Rozpływają się w bieli, znikają gdzieś na niebie. Ciebie tu nie ma.
Jestem tu tylko ja, pozostawiony sam sobie.
Nie zauważając nawet tego,
zacząłem biec na ślepo. Dokąd zmierzam?

W chwili, gdy chwyciłem twoją szczupłą rękę,
zdałem sobie sprawę z jednej rzeczy.
Nie mogłem nadążyć za prędkością, z jaką się od siebie oddalaliśmy,
i zima zaczęła mijać.

List, który schowałem głęboko, żeby go nie zgubić,
i drobny prezent.
Pamiętam te rzeczy tak wyraźnie, że aż boli.
Rzeczy, które zrobiłem dla ciebie.

Pierwsza miłość jest lekko słodka, ale niespełniona,
bo jest też zbyt dziecinna i szczera.
Ale wiesz, mimo to,
moje uczucia nadal się nie zmieniły. Jak to możliwe?

Naprawdę cię pokochałem,
dlatego chciałem od ciebie poważnej odpowiedzi.
Ze swojego samolubstwa zdałem sobie sprawę
trzeciej zimy.

W chwili, gdy chwyciłem twoją szczupłą rękę,
twoje ciepło sprawiło, że zrozumiałem wszystko.
Nie mogłem cię objąć i tak samo nie potrafiłem przetrwać
tej zbyt długiej zimy.

Słowa, które chciałem przekazać
tylko naprawdę ukochanej osobie,
nadal leżą zamarznięte w kącie mojego serca.
Trzecia zima

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz