28 gru 2013

Hatsune Miku - Zaws×××


Tytuł oryginalny: 恥ずかs×××
Tytuł romaji: Hazukas×××
Tytuł polski: Zaws××× *
*Od słowa "zawstydzające".
Tekst i muzyka: LamazeP
Wokal: Hatsune Miku


P-r-o-s-z-ę, (3x)
zatroszcz się o mnie trochę!

Nie mogę robić tego tak na odwal, muszę naprawdę się przyłożyć,
bo kiedy patrzysz na mnie, zaczyna kręcić mi się w głowie, a serce mocniej bije.
Nie rób tak, bo zaraz trafisz w mój czuły punkt i zranisz moje serce!
Negatywne myśli wprowadzają mnie w niepokój i przez to aż tusz do rzęs mi się rozmazał.

Nie mam odwagi, żeby spojrzeć ci w oczy,
ale jak będziesz dla mnie miły, może dotkniesz mojego serca.

Chcę z tobą porozmawiać, ale moje serce jest na to za delikatne.
Tylko nie żartuj sobie ze mnie!
Wrażliwość pomaga, ale to wszystko to i tak tragedia!
Kiedy patrzysz na mnie w ten sposób, moje serce aż podskakuje.
Z oczu lecą mi słodko-gorzkie łzy.
Przyjmij je wszystkie, mój kochany!
Nie mogę pozbyć się swoich wątpliwości.

Za każdym razem, kiedy jesteś w pobliżu, dostaję gorączki.
Z moich uczuć robi się jeden wielki bałagan,  zaczyna kręcić mi się w głowie, a serce mocniej bije.
Kolory świata zmieniają się i nawet słodycz mnie już przeraża.
Chyba teraz uda nam się trochę zawrócić, ale z drugiej strony chciałabym, żebyś nie chciał dać mi tego zrobić.

Daj mi dotknąć twojej dłoni.
Jak będziesz dla mnie miły, może się rozbeczę.

Chcę z tobą porozmawiać, ale moje serce jest na to za delikatne.
Zostańmy najpierw przyjaciółmi.
Etykieta pomaga, ale to wszystko to i tak tragedia!
Nie wchodź tak głęboko! Moje serce aż podskakuje.
Nie zauważam nawet zimnego deszczu.
Złap mnie, mój kochany!
Już sama nie wiem, co się ze mną dzieje.

Niezdara ze mnie, więc bałam się cokolwiek zrobić.
Jak będziesz dla mnie miły, może połaskoczesz moje serce.

Chcę z tobą porozmawiać, ale moje serce jest na to za delikatne.
Tylko nie żartuj sobie ze mnie!
Wrażliwość pomaga, ale to wszystko to i tak tragedia!
Kiedy patrzysz na mnie w ten sposób, moje serce aż podskakuje.
Z oczu lecą mi słodko-gorzkie łzy.
Przyjmij je wszystkie, mój kochany!
Nie mogę pozbyć się swoich wątpliwości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz