17 gru 2013

Kagamine Rin i Len - Dziecięce wojenki


Tytuł oryginalny: おこちゃま戦争
Tytuł romaji: Okochama sensou
Tytuł polski: Dziecięce wojenki
Tekst: Reol (reworu)
Muzyka: GigaP
Wokal: Kagamine Rin i Len


Dawno, ale to bardzo dawno temu,
było sobie kochające się rodzeństwo z pewnej rodziny szalcheckiej.
Reszta nieważna.

"Rób to jak należy!"

Dziadek woła, żeby zająć swoje miejsce, raz-dwa!
Przyjmę twe wyzwanie nożem i widelcem.
W końcu jesteśmy burżuazją:
świetną, prześwietną szlachtą, o tak.

Na kolana, ignoranci! Wasz wicekról
pokaże wam różnicę między wami a sobą.
Ej, chwila, moment! Znów robisz, co ci się zamani.
Blefujesz jakbyś mnie przejrzała.

Taaak, taaak, jasne, jasne,
życzenie brata jest dla mnie rozkazem! (lol)

Argh, ale mnie wkurza! Serio mnie wkurza!
Co za bezczelność w stosunku do starszego brata!
Czas na okrzyk bitewny, bić w gong!
Wybuch kłótni to u nas ogłoszenie wojny.

Robię psikusy i trochę się z nimi zapędzam.
Zobacz, spójrz tylko jak stylowo to robię i jak cię wzburzam!
Kiedy złapiesz się na moją "wielką wyprzedaż",
powiem "Dziękuję, zapraszam ponownie!", a wtedy to już twoja przegrana!

(O tak!)

Wycofuję się resztkami sił
i zaczynam planować strategię, którą cię wzburzę.
Cukierek i cukierek, żeby zademonstrować ci moją braterską godność.
Nasze oczy się spotykają i od razu lecą iskry.
Za kogo ty mnie uważasz?!
A masz! Nikt inny jak ja ustala tu zasady. ▼ 
Nie jestem niekompetenty ani niezdecydowany!
Po prostu brakuje mi tylko trochę odwagi.

Dalej, dalej, proszę państwa, proszę o aplauz.
Oczywiście, jak zawsze jestem oazą spokoju.
Oszukiwanie leży w mojej naturze.
O nie, zaczyna się błyszczące życie!
Naturalnie - proszę patrzeć - wolę walki mam we krwi.
Tak, moja wygrana, moja, moja!
Znak V należy do mnie.
Jej! (v^―゜)♪

Taaak, taaak, jasne, jasne,
dobra robota, dam ci za to gwiazdkę do naklejenia! ☆

Argh, ale mnie wkurza! Serio mnie wkurza!
Jak może się do mnie tak zuchwale odzywać?!
Muszę wytoczyć na ciebie ciężkie działo.
Zemsta! Kara! Sprowokuję cię!

Znęcam się nad tobą, bo jestem o krok do przodu.
Twoje położenie daje mi szansę na kolejny atak.
Pudło! Ajaja~j!
Niestety, to już twoja przegrana!

(Tak!)

Ale ty i tylko ty
(Sei! Ja! Too! Jaa! U! U! Jaa! Ha!)
jesteś dla mnie godnym przeciwnikiem.
(Sei! Ja! Too! Jaa! U! U! Jaa! Ha!)
Bo ciągłe przegrane i dołki
(Sei! Ja! Too! Jaa! U! U! Jaa! Ha!)
doprowadziłyby mnie do szaleństwa.
Dziś noc znów będziemy... Jai, jai, jai, jai!

[Rin:]
"Z ciebie, bracie, zawsze taki słabeusz, 
że muszę robić za nas dwoje!
Mógłbyś być trochę bardziej wdzięczny!
Niby jesteś starszy, a nie można na tobie wcale polegać, co z ciebie za starszy brat?!
Od dziś to ja będę starszym bratem, i już!
Bez dyskusji!"

[Len:]
"Ty to zawsze hulasz sobie jak w pojedynkę
i potem nie mam wyboru, jak sprzątać twoje brudy!
A tak w ogóle to nie jestem niekompetenty, tylko ostrożny!
Pokojówki i dziadek powiedzieli to samo!
Mówię ci, żebyś się trochę uspokoiła!
Argh, no weź! Zamknij się!"

Argh, ale mnie wkurza! Serio mnie wkurza!
Zamknę ci tę niewyparzoną buzię na klucz!
Czas na okrzyk bitewny, bić w gong!
Cesarzem przyszłego pokolenia będę... "Ja!" "Ja!"

Robię psikusy i trochę się z nimi zapędzam.
Zobacz, spójrz tylko jak stylowo to robię i jak cię wzburzam!
Wezmę wszystko od 1 do 100.
Powiem "Dziękuję, zapraszam ponownie!", a wtedy to już twoja prze--
Niemożliwe, czyżby był remis?!

(Hęęę?!)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz