26 gru 2013

Hatsune Miku - Niebo bardziej płaczliwe niż zwykle


Tytuł oryginalny: いつもより泣き虫な空
Tytuł romaji: Itsumo yori nakimushi na sora
Tytuł polski: Niebo bardziej płaczliwe niż zwykle
Tekst i muzyka: Rerulili
Wokal: Hatsune Miku (V3 w nowej wersji)


Po wpół do siódmej wracam do domu.
Ulice już ogarnął mrok.
Znienacka rozpadał się deszcz,
a w tej chwili zaczęły migać światła.

Kiedy wyjęłam z uszu słuchawki,
dźwięki deszczu wprawiły mnie w trochę melancholijny nastrój.

Niebo bardziej płaczliwe niż zwykle.
Ja, idąca bez parasolki,
jestem jak czyjaś
kapryśna melodyjka zanucona niezdarnie pod nosem.

Zawsze płaczliwe niebo.
Dlatego śpiewam.
Nie smuć się, oświeć mnie znowu.

Niebo bardziej płaczliwe niż zwykle.
Ja, idąca bez parasolki,
jestem jak czyjaś
kapryśna melodyjka zanucona niezdarnie pod nosem.

Zawsze płaczliwe niebo.
Dlatego śpiewam.
Nie smuć się, oświeć mnie znowu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz