13 lut 2013

Hatsune Miku - No More St. Valentine's Day



Tytuł oryginalny: No more St. Valentine's Day

Tytuł polski: Nigdy więcej Walentynek
Tekst i muzyka: Ichigo miruku o bukkaketara korosu. (Waka)
Wokal: Hatsune Miku


Kotosi mo kuru ano hi ga kuru
Tego roku znów nadchodzi ten dzień.
Kotosi koso wa to doroyku no itinen
Tego roku na pewno postaram się coś zrobić.
Ano ko ga tyokokuretara ii na
Jak miło byłoby, gdyby tamta dziewczyna dała mi czekoladki.
Donna azi no tyoko tukuru no kana
Ciekawe o jakim smaku czekoladki by zrobiła?

Omoeba ima made haha kara no tyoko sika nai
Do tej pory dostawałem czekoladki tylko od własnej matki.
Katati no kuzureta tezukurino tyoko ga tabetemitai
Chciałbym spróbować własnoręcznie zrobionych, pokruszonych czekoladek.

Mosimo, tyoko ga moraeru kamo
A może dostanę czekoladki.
Mosimo, kimi ga kureru no kamo
A może dostanę je od ciebie.
Mosimo, mosimo kasukana kibô
A może, może mam drobną nadzieję.
Daku dake muda dayo ne
Ale tak naprawdę trzymanie się jej to głupota, co nie?
Dôse nanimo nai yo!
I tak nic nie dostanę!
Dôse nanimo nakatta otu! orz
I tak nic nigdy nie dostałem! orz

Tiroru tyoko o takusan katte
Kupię mnóstwo mini czekoladek
Moraenasasôna yatura ni kubaru no
i rozdam je tym, którzy raczej ich nie dostaną.
Mainen konna omoi wa ya da
Nie chcę czuć się tak co rok.
Nandaka tyoko syoppaku kanziru
Z jakiegoś powodu te czekoladki mają kwaśny smak.

Kotosi tyokorêto ikko mo nai yo
Tego roku nie dostałem ani jednych czekoladek.
Konbini de hangaku mittu kau yo
Kupię w sklepie trzy pudełka za pół ceny.
Tomodati hutatu moratararasii
Mój przyjaciel podobno dostał aż dwa.
Dotti ga suki ga sonnano siru ka!
Skąd mam wiedzieć, która z was mi się podoba?!
Riazyûtati no hanasi ga turai
Rozmowy zakochanych ranią mnie.
Boku ni wa muen, mimi o husagu
Nie dotyczą mnie, więc zakrywam uszy.
Nande konnani kurusimanai to
Po co ktoś wymyślił taki dzień,
Ikenai hi o tukuriyagatta no
w który muszę cierpieć?!

Mosimo, tyoko ga moraetara na
A gdybym tak dostał czekoladki.
Mosimo, âkun ga kuretara na
A gdyby tak dała mi je A z mojej klasy.
Boku wa kimi o issyô zutto
Kochałbym cię 
Aisituzukeru noni
przez całej życie.
Dôsite kurenai no (2x)
Więc czemu mi ich nie dasz?! (2x)

Kimi no te ni aru tyokorêto 
Będące w twojej dłoni czekoladki.
Sore wa dare ni ageru no kana
Ciekawe, komu je dasz.
Yappari ninkino ikemen ni
Zapewne jakiemuś
Watasitesimau no ka (2x)
popularnemu przystojniakowi, nie? (2x)
Watasitesimau no ka... orz
Popularnemu przystojniakowi... orz

Mosimo, tyoko ga nakunattyaeba
A gdyby tak czekoladki przestały istnieć.
Mosimo, zyûyokka ga nakunareba
A gdyby tak 14. lutego przestał istnieć.
Bokura siawase ni nareru kana
Może wtedy moglibyśmy być szczęśliwi.
Sonnano muri dayo ne
Ale to niemożliwe, co nie?
Tyoko nante kirai da
Nienawidzę czekoladek.
Tyoko nante kirai da... (uso)
Nienawidzę czekoladek... (kłamstwo)

1 komentarz:

  1. Widziałam screen z tego na bestach :D tekst świetny *q*

    OdpowiedzUsuń