1 lut 2013

Hatsune Miku - Zbrodnia i kara



Tytuł oryginalny: 罪と罰
Tytuł romaji: Tumi to batu
Tytuł polski: Zbrodnia i kara
Tekst i muzyka: DECO*27
Wokal: Hatsune Miku


Mosimo kimi ni mimi ga attara kono uta o kikaseteagerareru noni
Gdybyś miał uszy, to mogłabym dać ci posłuchać tej piosenki, ale...
Mosimo kimi ni kokoro ga attara kono suki de tutundeagareru noni
Gdybyś miał serce, to mogłabym otulić cię swoją miłością, ale...


Hej,
Kirai ni naru nara boku o korosite
jeśli masz mnie znienawidzić, to mnie zabij.
Kimi ni aisarenai boku nanka iranai
Ja, która nie może być przez ciebie kochana, jest niepotrzebna.
Doko ni mo inai inai inai bâ
Nie ma mnie nigdzie, nigdzie, nigdzie. Buu.

Mosimo nante doko ni mo nakute kitto yôisarete nanka nai
Nie ma miejsca na "gdybanie". I tak na pewno nigdy by do tego nie doszło.
"Dôsiyô" + "kôsiyô" + "sôsisyô" = samitto
"Co zrobić?" + "Zróbmy to!" + "Dobrze, tak zróbmy!" = plan wspólnego samobójstwa zakochanych
To wa kikoe no ii ziko tôta
To znana wszystkim selekcja naturalna. 
Demo syôganai nosa kô demo sinai to
Ale nie ma na to rady. Jeśli tego nie zrobię,
Kimi wa boku o minai
ty na mnie nie spojrzysz.


Hej,
Kirai ni naru kara boku o aisite
znienawidzę cię, więc pokochaj mnie.
Kimi ni aisaretai boku wa inai kara
Ja, która chce być przez ciebie kochana, już nie istnieje.
Doko ni mo inai yo nê itai yo
Nie ma mnie nigdzie. To boli, wiesz?

Mosimo kimi ni mimi ga attara kono uta o kikaseteagerareru
Gdybyś miał uszy, to mogłabym dać ci posłuchać tej piosenki.
Mosimo kimi ni kokoro ga attara kono suki de tutundeagareru
Gdybyś miał serce, to mogłabym otulić cię swoją miłością.

Kimi no mimi nante iranai
Nie potrzebuję twoich uszu.
Kimi no kokoro datte iranai
Nie potrzebuję też twojego serca.
Kimi ga sôyatte kurusinderu kao ga miretara ii yo
Wystarczy mi, że będę mogła zobaczyć na twojej twarzy jak bardzo cierpisz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz