3 lut 2013

Lily - GLIDE



Tytuł oryginalny: GLIDE
Tytuł polski: ŚLIZG
Tekst i muzyka: niki
Wokal: Lily


Kowarete'iru kioku kazoete
Liczę swoje zepsute wspomnienia.
Omoidaseba nani o tonaeru?
Co zaśpiewam, jeśli je sobie przypomnę?

Otogi no kuni mata egaite
Znów rysuję Krainę Czarów.
Hukai mori ni mayoikonde'iku... â
Zaczynam błądzić w gęstym lesie... Aa.

Husigina mahô kakete yogoreta doresu kisete
Rzuć na mnie cudowny czar i daj mi założyć brudną suknię.
Amai namida nagaseba subete ga uso ni naru
Kiedy zacznę ronić słodkie łzy, wszystko stanie się kłamstwem.

Motomete'iru kioku wasurete
Tracę wspomnienia, których szukam.
Sawagidaseba kuroku somareru
Staną się czarne, jeśli narobię hałasu.
Kodomodamasi mata egaite
Znów rysuję dziecinne zabawy.
Nagai yoru ni mayoikonde'iku... â
Zaczynam błądzić w długiej nocy... Aa.

Kotoba no mahô kakete otona no zizyô nuki de
Rzuć na mnie magię słów pomijając obowiązki dorosłych.
Amai namida nagaseba subete ga oto ni naru
Kiedy zacznę ronić słodkie łzy, wszystko stanie się dźwiękiem.

GLIDE!
ŚLIZG!

Subete ga uso ni naru
Wszystko stanie się kłamstwem.

Husigina mahô kakete yogoreta yume o misete
Rzuć na mnie cudowny czar i daj mi śnić brudne sny.
Kuroi namida nagaseba otogibanasi ni naru
Kiedy zacznę ronić czarne łzy, stanę się częścią baśni.

Husigino kuni koborete akai sora ni koborete
Kraina Czarów przebija się, przebija się przez czerwone niebo.
Kuroi namida nagaseba subete ga yume de owaru...
Kiedy zacznę ronić czarne łzy, wszystko skończy się na śnie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz