14 lut 2013

Kagamine Rin i Len - Plac taneczny w ciemności



Tytuł oryginalny: 闇のダンスサイト
Tytuł romaji: Yami no dansu saito (dance site)
Tytuł polski: Plac taneczny w ciemności
Tekst i muzyka: Boomerang Pantsu-P
Wokal: Kagamine Rin i Len



Hurue obie yureru ugoki nibuku kowareru
Drżąc, lękając się, kołysząc, poruszamy się powoli rozsypując się. 
Z chłodem, strachem i ból zatańcz księżycowego walca.
Śmiejąc się płaczemy, tańcząc zbliżamy się do siebie. 

Tylko my dwoje zapominamy o smutku, a nawet o marzeniach.
Zewsząd rozlega się śpiew oszalałych ptaków.

Spójrz w dół na ziemię (Pogodzony ze smutkiem)
i pozwól rozmierzwić sobie włosy. (znikasz powoli,)
Blaknący widok (lecz serca mojego)
obejmuje się z powietrzem. (chyba nie zauważasz?)

Przynajmniej wyrażę jedno życzenie, (Czy będziesz posuwał się naprzód)
które dotyczy ciebie, gdyż nadal posiadasz jutro. (jak gdyby było to oczywiste,)
Zapomnij o mnie (niczym księżyc,)
i idź nie oglądając się za siebie. (który powoli znika?)

Krajobraz, który sobie przypominam stopniowo rozmywa się i znika.
Biel i czerń oraz góra i dół rozdzieliły nas. 

Ucieknij w wieczne sny (Czemu wciąż żyję,
i rozderzyj kłamstwa. (skoro nie potrafiłem nawet)
Rekompensatę za oszustwo (ocalić cię)
zapłacę po tamtej stronie. (od tych katuszy?)

Jedynym pragnieniem, (Od początku zawsze)
które posiada ta tchórzliwa ja, (byliśmy jednym.)
to abyś i teraz (Jesteśmy "my", dlatego właśnie)
nie złamał się. (nie mogę samodzielnie wstać.)

Na koniec tańczmy tu, na placu tanecznym w ciemności.
Będę tańczyć z tobą, mój kochany, (I ja i ty)
aż nadejdzie świt. (udajmy się na drugą stronę.)

Nawet jeśli chwycimy się za dłonie, (Nie czuję smutku)
to ta myśl cię nie sięgnie, (ani strachu.)
lecz ja nigdy (Wyryjmy tu ślady naszego współnego życia)
o tobie nie zapomnę. (i odejdźmy z tego świata.)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz