15 lip 2013

GUMI i Kagamine Rin - Reincarnation


Tytuł oryginalny: リンカーネイション
Tytuł romaji: Rinkaanesyon (Reincarnation)
Tytuł polski: Reinkarnacja
Tekst i muzyka: kemu
Wokal: GUMI i Kagamine Rin


W pochmurnej metropolii nagle zaczyna dzwonić mi w uszach.
Ale nie przypomina mi się, żebym życzyła sobie, by się tu znaleźć.
Jestem aktorką mającą główną rolę w tym okropnym zamieszaniu.
Otrzymałam tylko spadek w postaci wspomnień dotyczących tutejszych kłopotów.

Śmieję się w bezustającym deszczu,
który pada w tym zanieczyszczonym świecie.
Dobrze wiem, że śniłam sny o byciu śmiertelną w świecie, 
który zmienił się w pył.

Ostatni biegacz biegnie w kierunku końca.
Może wreszcie położymy tu temu kres?
Jedna jedyna nieregularność.
Chłopak odrzucił perfekcję.

Jak wspaniale byłoby,
gdybym w świecie, w którym brak cudów,
mogła śnić kineskopowe sny.
Teraz moim celem staje się Bóg.

Czy rozwiązanie odrodzonego geniusza zadziała?
On też już pragnie bycia normalnym.
Pośród hałasu na skrzyżowaniu samotnie stoi chłopak.
"Błagam, resztą zajmij się ty," mówi.

Jabłko, które trzymałam w świecie, 
gdzie byliśmy tylko my dwoje,
miało bardzo wyraźny smak
i było mi drogie.

Ostatni biegacz biegnie w kierunku końca,
depcząc przy tym pozostałości głównej roli.
Wbrew moim oczekiwaniom, 
ostatnia szansa ziemi została nieodpowiedzalnie powierzona mi.

Jak wspaniale byłoby,
gdybym w świecie, w którym brak cudów,
mogła śmiać się, że to tylko bajka.
Teraz moim celem staje się Bóg.

Wywższany kiedyś idol w postaci geniusza
wpadł do bagna i pozwolił na schwytanie się w siatkę.
Nie ważne, na jaką drogą wejdzie, będzie to droga do zimnej długowieczności.
Dość już tego robienia wszystkiego na pokaz!

Bóg cały czas sam
goni nieosiągalne ideały.
A nam, idiotom,
nigdy nie potrzebna była taka słodycz!

Ostatni biegacz biegnie w kierunku końca.
Może wreszcie położymy tu temu kres?
Aby móc śnić,
pragnęliśmy świata bez snów.

Jak wspaniale byłoby,
gdybym w świecie, w którym brak pudełka cudów,
mogła żyć i umrzeć.
Teraz, w ostatnim rozdziale, moim celem staje się Bóg.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz