30 lip 2013

Kagamine Rin - Wieczorne fajerwerki


Tytuł oryginalny: 夕花火
Tytuł romaji: Yuuhanabi
Tytuł polski: Wieczorne fajerwerki
Tekst i muzyka: Junky
Wokal: Kagamine Rin 


W suchym wietrze 
kołysze się melodia, a z nią opowiadana szeptem historia.
W rowkach na drodze biegną drobne ślady.
Wśród tego wszystkiego rozlegają się odgłosy cykad.
"Pa-pa"

Złote niebo ustępuje purpurowemu.
Moje sentymenty nadal łagodnie kwitną.
Mój długi cień zdaje się znikać
w głębokim, głębokim wieczornym niebie.

Niemal płaczę, lecz kwitnę dostojnie.
Słabowicie płaczę pozostając barwna.
Z czerwonymi policzkami obejmuję swoją miłość,
śląc swoje uczucia do wieczornego nieba.

"Ee... noo..." W kółko wyduszam z siebie tylko to.
Czemu muszę być taka słaba...? Zaczyna mnie to już boleć.

Jeszcze tylko troszkę...

Głosy cichną i słychać tylko rozwijające się na niebie kwiaty.
Moje serce przyspiesza. Wstrzymuję oddech.
Przybliżyłam głos swojego serca do twojego ucha.

Od dawna, od dawna "cię kochałam."

Kolor mojej miłości zakwitł łagodnie.
Wieczorne fajerwerki zatrzymały czas.
W chwili, gdy chciałam już uciec...

Nie puszczaj mnie już.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz