4 lip 2013

Yuzuki Yukari - Podobno istnieje sekretny kod na szczęście


Tytuł oryginalny: 幸せになれる隠しコマンドがあるらしい
Tytuł romaji: Shiawase ni nareru kakushi komando ga aru rashii
Tytuł polski: Podobno istnieje sekretny kod na szczęście
Tekst: tory hitsuji
Muzyka: UtataP (t.komine)
Wokal: Yuzuki Yukari


Poziom trudności: ŁATWY
→↓↑→→↓→→↑↑↓↓←→←→ 
→↓↑→→↓→→↑↑↓↓←→←→ 
→↓↑→→↓→→↑↑↓↓Proszę przytrzymać ↑.

W bijatykach używanie ↑jest trudne, bo ciężko odróżnić polecenie "skacz" od "przytrzymaj".

Poziom trudności: NORMALNY
→↓↑→→↓→→↑↑↓↓←→←→ 
→↓↑→→↓→→↑↑↓↓← Obrót, jeden obrót.

▶Świat jest słodszy, niż myślisz

→↓↑→→↓→→↑↑↓↓←→←→ 
→↓↑→→↓→→↑↑↓↓ Obrót, przewrót, jeden obrót.

▶To nie moja praca

Co to za absurd? Niemożliwe uczynić możliwym.
"W każdym razie, zrób to." Same rozkazy.
UNREASONABLE Niedorzeczne
"Uda ci się." Podburza mnie to.
Wypełnia mnie tylko negatywność.
Głupia, głupia, głupia!

▶Wprowadź polecenie

Jeśli poprawnie wprowadzisz do komentarza dotyczasowy sekretny kod,
otrzymasz bardziej seksowną postać...?!
Ależ skądże.
(☝ ՞ਊ ՞)☝(☝ ՞ਊ ՞)☝ (☝ ՞ਊ ՞)=☞) ՞ਊ ՞)☝

Poziom trudności: TRUDNY
→↓BAXYLR↑↑↓AYLRA 
→↓↑→AXYR↑↑↓↓← Obrót, jeden obrót.

▶To, jak cię postrzegają inni, jest najważniejsze
→↓BAXYLR↑↑↓AYLRA 
→↓↑→AXYR↑↑↓↓ 
Halo? Proszę się nie mylić.

▶Od postępu ważniejszy jest wynik

Co to za absurd? Szkoła i praca naraz.
W mojej głowie są już same rozkazy.
UNREASONABLE Niedorzeczne
"Uda ci się." Podburza mnie to.
Wypełnia mnie tylko negatywność.
Głupia, głupia, głupia!

▶Wprowadź polecenie

Przepraszamy za nasz wybryk. Jeśli wprowadzisz do komentarza poprawny kod,
tym razem przybierzesz bardziej seksowną postać...?!
Ależ skądże.
(☝ ՞ਊ ՞)☝(☝ ՞ਊ ՞)☝ (☝ ՞ਊ ՞)=☞) ՞ਊ ՞)☝

▶Pokaż, że potrafisz być poważna

Nadal wszystko w porządku! Możesz kontynuować, prawda?
Nie masz innego wyjścia.
Być może poziom trudności będzie zawyżony,
ale dla ciebie nie powinno to stanowić problemu, mam rację? ^^
Musisz to zrobić.

Nadgodziny, poprawki, wyjazdy biznesowe, dodatkowa praca.
Jeśli nie zajmiesz się dla mnie tym wszystkim...
będę bardzo zawiedziona.

Poziom trudności: SZALONY
Nadgodziny, poprawki, wyjazdy biznesowe, dodatkowa praca.
Prace domowe, różne sprawy, sprawdziany, doktorat.
Prośby, powinności, rozkazy, obowiązki.
Dzień spłaty, ustalona dawno data, termin ostateczny, wszystko jutro.
Klub, pojedynki, trening, wygrana.
Sprzedawca, negocjacje biznesowe, przyjęcie, założenie.
Dalsza edukacja, znalezienie pracy, zmiana pracy, wywiad.
Obrót, przewrót, jeden obrót.

▶A tak na tobie polegałam.
Kōhai, senpai, sensei, jōshi (szef).
→↓BAY↑L→ 
▶Chcesz się przypodobać.
Przyjaciel, współpracownik, chłopak, dziewczyna.
↑↑↓↓←→YL 
▶W końcu nie macie ze sobą nic wspólnego.
Zmęczenie, zmartwienia, bez dyskusji.
WYBIERZ START
ABYL RX→← 
Naciśnij jednocześnie↑↓.
Przycisk się popsuł.
▶Lewy i prawy też wciśnij jednocześnie

Co to za absurd? Niemożliwe uczynić możliwym.
"W każdym razie, zrób to." Same rozkazy.
▶Dlaczego? Powiedz mi dlaczego
"Uda ci się." Podburza mnie to.
Wypełnia mnie tylko negatywność.
Głupia, głupia, głupia!

Co to za absurd? Szkoła i praca naraz.
W mojej głowie są już same rozkazy.
UNREASONABLE Niedorzeczne
"Uda ci się." Podburza mnie to.
Wypełnia mnie tylko negatywność.
Głupia, głupia, głupia!

→↓↑→→↓→→↑↑↓↓←→←→ 
→↓↑→→↓→→↑↑↓↓←→←→ 
Reset

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz