22 cze 2014

GUMI - Love doll


Tytuł oryginalny: ラブドール
Tytuł polski: Rabu dooru (Love doll)
Tytuł polski: Miłosna kukła
Tekst i muzyka: DECO*27
Wokal: GUMI


Czego nie znosisz? Tego, że znikną
twoje oblicze i twoje serce.
Podczas gdy ja ustawiam w rządku niestworzone wymysły,
ty nadal we mnie żyjesz.

Czego nie znosisz? Tego, że kocham
twoje oblicze i twoje serce.
Nawet zauważywszy, że już na to za późno,
chcę mieć cię całego tylko dla siebie.

"Będę kochać cię zawsze." "Już nigdy cię nie puszczę."
Zniekształcam w myślach te słowa patrząc jak drzemiesz.

Jai, jai! Mogę się drzeć aż ochrypnę,
ale i tak nie znajdę twojej "dziury", o nie.
Ach, ach! Hej, pozwoliłbyś mi może jeszcze raz
usłyszeć twojego jęczenia?
"Żegnaj, mój dawniej luby."

Czego nie znosisz? Teraz to wszystkiego.
Nawet siebie samej, będącej w centrum tego zamieszania.
Zobacz, kiedy zamknę oczy, powiem:
"Ła! Jesteś tu!" ...No raczej nie.

"Kocham cię tak bardzo, że mogłabym umrzeć." Co za głupota, aa.
Rozmywam w myślach te słowa tuląc cię podczas gdy drzemiesz.

Objęłam cię tak mocno, że się rozprułeś,
 a teraz nie wiem jak zszyć cię z powrotem.
Moje przeszywane przez kłujący ból serce
zawoła twoje imię jeszcze nie jeden raz.

Jai, jai! Mogę się drzeć aż ochrypnę,
ale i tak nie znajdę twojej "dziury", o nie.
Ach, ach! Hej, pozwoliłbyś mi może jeszcze raz
usłyszeć twojego jęczenia?

"Żegnaj luby, którego kochałam i który kochał mnie."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz