15 cze 2014

VOCALOID 6x - Mr.Music


Tytuł oryginalny: Mr.Music
Tytuł polski: --------
*Dosłownie "Pan Muzyka", ale chodzi tu bardziej o cielesną personifikację muzyki.
Tekst: Rerulili, Longino Pepe i KagomeP
Muzyka: Rerulili i Longino Pepe
Wokal: Hatsune Miku (+Append), Kagamine Rin i Len, Megurine Luka, GUMI, Kaai Yuki


Hej, Mr Music, przytul mnie mocno.
Hej, Mr Music...

Są chwile takie jak ta, w których moje serce jest okropnie ponure.
Zamyka na klucz gdzieś głęboko moją pasję, przez co nie mogę iść naprzód.
Ciągle tylko spoglądam w tył na stare, dobre czasy,
co powstrzymuje mnie przed szukaniem radości w dniu dzisiejszym.

Kiedy spędzam dni nie robiąc nic specjalnego, moje instynkty powoli wygasają.
Nie chcę trudnych chwil. Brakuje mi czegoś. Taka nudna ze mnie osoba.

Hej, Mr Music, przytul mnie mocno. Hej, Mr Music, daj mi zatańczyć.
Otul mnie ciepłem, które mi dałeś. Nie przestawaj tańczyć!

Do tej pory cały czas ignorowałam swoje wątpliwości i troski.
Teraz mam ich w sercu tyle, że je uciskają i braknie mi tchu.

Moja nadzieja niemal pęka jak gdyby została zbytnio rozciągnięta.
Ale nie stracę jej. Nie pozbędę się jej. Nie przestanę. Nie porzucę się.

Hej, Mr Music, zatrzymaj czas. Hej, Mr Music, rzuć na mnie czar.
Pokaż mi sen podobny do początku niewinnej miłości. Nie przestawaj tańczyć!

(Hej, Mr Music) 4x
"Dałeś mi taką fajną melodię, ożywiłeś moje nudne dni."
"No dalej, pokaż mi jeszcze wspanialszy świat za pomocą tej swojej fantastycznej magii."

(Hej, Mr Music) W końcu wszyscy
(Hej, Mr Music) jesteśmy słabymi stworzeniami
(Hej, Mr Music) i dlatego ronimy łzy.

Hej, Mr Music, przytul mnie mocno. Hej, Mr Music, daj mi zatańczyć.
Otul mnie ciepłem, które mi dałeś. Nie przestawaj tańczyć!
Hej, Mr Music, zatrzymaj czas. Hej, Mr Music, rzuć na mnie czar.
Pokaż mi sen podobny do początku niewinnej miłości. Nie przestawaj tańczyć!

Otul mnie ciepłem, które mi dałeś. Nie przestawaj tańczyć!


"M r  M u s i c!"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz