26 cze 2014

Sukone Tei - Rozwiązana wstążka, wahające się serce


Tytuł oryginalny: 解けたリボン、揺れた心
Tytuł romaji: Toketa ribon, (ribbon) yureta kokoro
Tytuł polski: Rozwiązana wstążka, wahające się serce
Muzyka: Minatsuki Tooka
Tekst: Raz
Wokal: Sukone Tei


Nawet jeśli obejrzę się za siebie, nie zobaczę tam ciebie.
Pielęgnowany wciąż smutek trzymałam głęboko w sercu.
Wydawało mi się, że mogłabym dosięgnąć cię już za chwilkę...
Po moich policzkach toczą się łzy.

Z ostatniego wagonika diabelskiego młyna, do którego wsiadłam,
zobaczyłam świat. Był on taki mały.
Chłodna gerbera barwi swoim kolorem wszystko wokół.
Moim niebem jest moje ciemne i wąskie pole widzenia.

Wiatr delikatnie kołysze moją spódnicą. Zimno mi.
Pielęgnowane wciąż cierpienie zadaje mojemu sercu ból.
Wydawało mi się, że mogłabym dosięgnąć cię już teraz...
Z moich policzków skapują łzy.

Kokarda, która rozwiązałam sprawnym ruchem,
zmienia się w nić.
"To boli..." Nie mogę wydusić z siebie nawet tych słów
i jak zawsze, dzisiaj znowu spadam w otchłań mroku.

Nikła serdeczność rani mnie,
tak jak te płatki na ziemi, których życie wkrótce minie.

Nie, to moje wyniszczone ciało jest takie małe.
Objęłam swoje obtarte kolana.
Tamten cień patrzy na mnie już od dawna.
I dziś i jutro, i tak dalej...

Kokarda, która rozwiązałam sprawnym ruchem,
zmienia się w linię.
"Nie mogę już tak dalej..." Nie mogę wydusić z siebie nawet tych słów
i jak zawsze, dzisiaj znowu spadam w otchłań mroku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz