8 cze 2014

Megurine Luka - Boys Don't Cry



Tytuł oryginalny: ボーイズドントクライ
Tytuł romaji: Booizu donto kurai (Boys don't cry)
Tytuł polski: Chłopaki nie płaczą
Tekst i muzyka: fatmanP
Wokal: Megurine Luka


Po ceremonii ukończenia zostałem w klasie sam
z nadzieją, że odezwiesz się do mnie.
Wcześniej zadowalałem się błogimi marzeniami,
tonąłem w przyjemnych ułudach.
"Ty czujesz do mnie to samo, prawda?"

Czy nie mógłbym zostać choć na trochę
głównym bohaterem dwuwymiarowej animacji,
w której wszystko idzie po mojej myśli
i dobrze się kończy?

Uspokajałem się samowolnymi założeniami,
bo taki ze mnie idiota, idiota.
Powiedz mi, co powinienem był zrobić?

Potem zobaczyłem cię już tylko raz.
Miałaś pofarbowane włosy i troszkę się zmieniłaś.
Chciałem do ciebie zagadać,
ale zobaczywszy stojącego obok ciebie faceta
opuściłem rękę, którą chciałem do ciebie pomachać.

Czemu nie mogłem postępować trochę śmielej,
jak główny bohater dwuwymiarowej animacji,
w której dzięki jemu odwadze
wszystko dobrze się kończy?

Władają mną megalomania i żal do siebie samego,
bo taki ze mnie idiota, idiota.
Pomóż mi, chcę wreszcie od tego uciec.

Czy nie mógłbym zostać choć na trochę
głównym bohaterem dwuwymiarowej animacji,
w której wszystko idzie po mojej myśli
i dobrze się kończy?

Uspokajałem się samowolnymi założeniami,
bo taki ze mnie idiota, idiota.
Powiedz mi, co powinienem był zrobić?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz