17 cze 2014

Kagamine Len - Uroczy sadystyczny chłopiec ze świata podziemi



Tytuł oryginalny: 美少年で冥界系でドS
Tytuł romaji: Bishounen de meikai-kei de do-S
Tytuł polski: Uroczy sadystyczny chłopiec ze świata podziemi
Tekst i muzyka: Wantarou
Wokal: Kagamine Len


Wybuchasz płaczem pragnąc miłości, ale nawet otrzymawszy ją okaleczasz się.
Przez to powoli zaczynam mieć cię dość.
Spójrz, nadchodzi zmrok i niebo ukazuje swoje mroczne, nagie oblicze.
Co taaam? Mnie też zaczynało to już nudzić.

Hej, nie masz czegoś, z czego mogłabyś być dumna, poza bliznami na nadgarstkach?
W takim razie wystarczy wydłużyć ci życie.
A przy okazji, czy jesteś jedną z tych, co wierzą w spotkania będące sprawką przeznaczenia?
Ach tak. Świetnie, w tym wypadku nie mam co się powstrzymywać.

Mówisz, że chcesz być kochana, ale chcesz też umrzeć.
Ja mogę spełnić obydwa
te twoje okropnie samolubne marzenia, wiesz?
Śmiejesz się, że to niemożliwe
i aż nachodzi mnie ochota, żeby przyprawić cię o grymas.
――Aa, dziś znów nie mogę spać!

Ten świat jest pełen niesprawiedliwości,
więc każda nagła śmierć jest zupełnie sprawiedliwa.
Nie można się jej sprzeciwić.
Nie uciekniesz od niewinnie uśmiechającego się bezwzględnego losu, którym jestem ja.

Mówisz, że chcesz być kochana, ale chcesz też umrzeć.
Ja mogę spełnić obydwa
te twoje okropnie samolubne marzenia, wiesz?
Śmiejesz się, że to niemożliwe
i aż nachodzi mnie ochota, żeby przyprawić cię o grymas.
Zobacz, opuszczająca się zasłona kołysze się koszmarnie!

Już dawno pozbyłem się emocji,
bo są tylko zbędnym balastem.
Nie rozumiem sensu zaskarbiania ich sobie.
Ale w stosunku do ciebie chyba mówiłem na poważnie.
Księżycowa noc popędza tragedię, która nastanie za trzynaście sekund.
"A zatem to już koniec. Nie miej mi tego za złe."
Mrok rozświetliły pryskające na wszystkie strony czerwone fajerwerki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz