27 cze 2014

Hatsune Miku - Tokijskie akwarium


Tytuł oryginalny: 東京アクアリウム
Tytuł romaji: Toukyou akuariumu (aquarium)
Tytuł polski: Tokijskie akwarium
Tekst i muzyka: waka (Ichigo miruku o bukkaketara korosu.)
Wokal: Hatsune Miku


Nie mam nadziei na jutro.
Nie mam powodu do życia.
Rozpłaszczam poduszkę i nurkuję w kosmosie we wnętrzu mojego futonu*.

Nie interesuje mnie przyszłość.
Moje życie poleganie jedynie na oddychaniu.
Obudziłam się, bo ciężko było mi nawet oddychać
i wystawiłam głowę z kosmosu.

Melodia zagłuszana przez szum.
Dźwięk nadziei wepchniętej w głąb mojego serca
rozpływa się w morzu nocy.
Jest jak gramofon, który zaczął się psuć.

Czy dobrze się miewasz? Już dawno do ciebie nie pisałam.
U mnie gorąco jakby w morzu tonęło słońce.

Czy jesteś szczęśliwy? Ja jestem szczęśliwa. Czy coś takiego...
Wpatrując się w milczącą skrzynkę pocztową, dusiłam się własnymi kłamstwami.

Melodia, która gra i po chwili ustaje.
Dźwięk nadziei wepchniętej w głąb mojego serca
wygrywają krople wody.
Jest jak pozytywka w jeziorze słów.

Dosłyszałam teraz wygrywanych nut
i chcę, żebyś mnie stąd wyłowił.
Chcę, żebyś wlał mi tu jak najprędzej
barwę swojego głosu.

Melodia coraz cichsza.
Dźwięk nadziei wepchniętej w głąb mojego serca.
Mam tylko jedno drobne życzenie:
"Oby ta melodia dosięgła twoich uszu."

Dziękuję. Melodia wciąż się powtarzająca.
Kiedy wygram już każdy
dźwięk nadziei wepchniętej w głąb mojego serca,
zaczną się one rozpływać w snach kosmosu.
____________________________________________

*Futon - tradycyjny japoński materac do spania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz